Το πρόγραμμα Προστασίας του Πωλητή της PayPal στην Ελλάδα επεκτείνεται, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση της εταιρείας.

Το συγκεκριμένο πρόγραμμα καλύπτει τους πωλητές στην περίπτωση που τους έχει αποσταλεί μια μη εξουσιοδοτημένη πληρωμή (για παράδειγμα, από έναν λογαριασμό που έπεσε θύμα υποκλοπής) ή εάν και εφόσον ο αγοραστής ισχυρίζεται ότι δεν έχει παραλάβει το προϊόν (σε τέτοιες αντίστοιχες περιπτώσεις, το Πρόγραμμα Προστασίας του Πωλητή, καλύπτει τους Πωλητές για όλο το ποσό των αποδεκτών πωλήσεων που πληρούν τις προϋποθέσεις).

Μέχρι πρότινος αυτό το πρόγραμμα ίσχυε στην Ελλάδα αποκλειστικά και μόνο για υλικά αγαθά. Τώρα πλέον εφαρμόζεται και σε υπηρεσίες (σε τομείς όπως το design, η εκπαίδευση, η φωτογραφία, κ.α.), σε εισιτήρια (συναυλίες, shows, αθλητικές εκδηλώσεις, κ.α.), καθώς και στον ταξιδιωτικό / τουριστικό κλάδο (ταξίδια, κρατήσεις πτήσεων ή ξενοδοχείων, κ.α.).