Σχεδόν με τριπλασιασμό του τζίρου θέλει να απαντήσει η Public, στις ειδήσεις για μείωση της κατανάλωσης στην ελληνική αγορά, λόγω της τοπικής και διεθνούς οικονομικής χρήσης.

Συγκεκριμένα, η εταιρεία στοχεύει για το 2008 σε κύκλο εργασιών 45 εκατ. ευρώ από 17 εκατ. ευρώ το 2007, ενώ επιπλέον θέλει να επεκτείνει το δίκτυο καταστημάτων της σε Ελλάδα και εξωτερικό, φθάνοντας σε σύνολο τα 20 καταστήματα μέχρι το 2012.
Για το 2008 δεν προβλέπεται το άνοιγμα νέου καταστήματος, ωστόσο το 2009 θα λειτουργήσουν δύο καταστήματα στη Βουλγαρία, το ένα στο μεγαλύτερο εμπορικό κέντρο της Σόφιας, καθώς και ένα νέο κατάστημα στη Θεσσαλονίκη στη Στοά Χιρς. Στο ενδιαφέρον της Public βρίσκονται επίσης ο Πειραιάς, τα Δυτικά και Βόρεια Προάστια, η Λάρισα, τα Ιωάννινα, το Ηράκλειο και η Πάτρα.

Στον τομέα των υπηρεσιών η Public παρουσιάζει το Ticketing και την Τηλεφωνική Παραγγελία. Η πρώτη σχεδιάστηκε για να προσφέρει στους ενδιαφερόμενους για πολιτιστικές εκδηλώσεις εύκολη πρόσβαση σε μια ευρεία γκάμα θεαμάτων. Για το σκοπό αυτό έχουν γίνει συνεργασίες με σημαντικά θέατρα, με γνωστούς φορείς διοργάνωσης θεαμάτων, αλλά και με επιλεγμένες εταιρίες παραγωγής.

Παράλληλα, μέσω ενός καλά οργανωμένου συστήματος η αλυσίδα Public εστιάζει ακόμη περισσότερο στην άμεση και ποιοτική εξυπηρέτηση του κοινού εισάγοντας τη διαδικασία των τηλεφωνικών παραγγελιών με δωρεάν αποστολή στον τόπο που θα υποδείξει ο πελάτης για αγορές άνω των 60 ευρώ (για την Αττική) και άνω των 75 ευρώ για την υπόλοιπη Ελλάδα. Ο  Ρόμπυ Μπουρλάς, Διευθυντής Στρατηγικής και Επιχειρησιακής Ανάπτυξης της εταιρίας ανέφερε σχετικά: “Η μέχρι τώρα επιτυχία των καταστημάτων Public, σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Βόλο, και Κύπρο, επιβεβαιώνει τις αρχικές μας προβλέψεις και μας ωθεί σε γρήγορη ανάπτυξη σε Ελλάδα και εξωτερικό”.