Η IBM προχώρησε στην εξαγορά της εταιρείας Ustream που παρέχει υπηρεσίες streaming online video, με στόχο να ενισχύσει τις παροχές cloud σε επιχειρήσεις.

Η κίνηση αυτή θα επεκτείνει την πλατφόρμα IBM Cloud ώστε να βοηθήσει τους επιχειρηματικούς πελάτες να «ξεκλειδώσουν» την αξία του βίντεο, ενός ταχύτατα αναπτυσσόμενου digital media και data asset. Η Ustream, που στους πελάτες της συμπεριλαμβάνονται οι NASA, Samsung Electronics, Facebook, Nike και Discovery Channel, παρέχει τόσο live αλλά και on-demand βίντεο σε περίπου 80 εκατ. θεατές μηνιαίως. Η εταιρεία θα ενταχθεί στο νέο-ιδρυθέν τμήμα IBM Cloud Video Services που συνδυάζει assets από τα R&D labs της IBM και από στρατηγικές εξαγορές. Σημειώνεται ότι η IBM σταδιακά «απομακρύνεται» από τον χώρο του hardware με την πώληση των δραστηριοτήτων χαμηλού περιθωρίου, όπως οι low-end servers και οι ημιαγωγοί, και επικεντρώνεται σε προϊόντα υψηλού περιθωρίου όπως οι cloud-based υπηρεσίες, η mobile ασφάλεια και τα big data. Η Ustream έχει έδρα στο Σαν Φρανσίσκο, καθώς και κέντρα ανάπτυξης στη Βουδαπέστη και κέντρα δεδομένων σε Σαν Χοσέ, Άμστερνταμ και Τόκυο.