Η HP λανσάρει ένα νέο λογότυπο, παράλληλα με το νέο και το λεπτότερο laptop Spectre 13, ενώ σκοπεύει να χρησιμοποιεί το νέο της λογότυπο αποκλειστικά στα premium laptops της.

Το εν λόγω λογότυπο εμφανίστηκε πρώτη φορά το 2011 στο πλαίσιο έρευνας για τον ανασχεδιασμό της μάρκας που είχε δημοσιευθεί από την Moving Brands, στην οποία η HP είχε αναθέσει την ανάπτυξη νέου λογοτύπου και ταυτότητας της μάρκας της. Η εταιρεία, τελικά, είχε αποφασίσει να μην υιοθετήσει το ιδιαίτερο στυλ του συγκεκριμένου λογοτύπου, ωστόσο τώρα – και μετά τον διαχωρισμό της εταιρείας και την παρουσίαση νέου λογοτύπου από την HPE – η HP παρουσιάζεται πιο πρόθυμη να «αγκαλιάσει» το νέο λογότυπο.