Η RTB House, στην προσπάθεια να κατανοήσει το κατά πόσο η τεχνολογία μπορεί να ξεπεράσει τον άνθρωπο, πραγματοποίησε ένα συγκριτικό τεστ μεταξύ των banner που έχουν κατασκευαστεί από τον άνθρωπο σε σχέση με όσα έχουν δημιουργηθεί μέσω της τεχνητής νοημοσύνης.

Θέλοντας να διασαφηνίσει κατά πόσο η διαίσθηση εμποδίζει την επιτυχία της online διαφήμισης και εάν η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να έχει καλύτερα αποτελέσματα, η εταιρεία πρόσφατα ανέλυσε μαζικά σύνολα δεδομένων. Οι καμπάνιες που χρησιμοποιούσαν banners από deep learning αλγόριθμους είχαν πολύ καλύτερη απόδοση από ότι τα δημιουργικά που χρησιμοποιούνταν στο παρελθόν και θεωρούνταν πιο αποτελεσματικά. Η προσέγγιση που ήταν βασισμένη στην τεχνητή νοημοσύνη είχε ως αποτέλεσμα 35% καλύτερo convertion rate (CR), κατά μέσο όρο 7% καλύτερα ποσοστά click-through rate (CTR) και έως και 28% μεγαλύτερη επισκεψιμότητα.