Βασική προτεραιότητα και στόχος της LG Electronics είναι η ηγετική θέση και η δυναμική παρουσία της τόσο στην ελληνική, όσο και στην ευρωπαϊκή αγορά, δηλώνει στο netfax ο Γιάννης Μαντάς, Εμπορικός Διευθυντής Business Solutions της LG Electronics, συμπληρώνοντας ότι «Φέτος μία από τις προτεραιότητες της εταιρείας είναι οι λύσεις ψηφιακής σήμανσης».

Μέσα στο 2016 η LG παρουσίασε στην ελληνική αγορά τη νέα Digital Signage Ultra Stretch οθόνη 86 ιντσών. Η δεύτερη κατηγορία είναι οι LG OLED Digital Signage οθόνες, προϊόντα που χρησιμοποιούν τη μοναδική τεχνολογία της LG Electronics για απόλυτο μαύρο υποσχόμενα μηδενική αλλοίωση χρωμάτων από οποιαδήποτε γωνία θέασης, με καινοτόμα παραδείγματα την OLED wallpaper, την OLED Double-side οθόνη, το OLED Curved Video wall και το OLED Video wall με 65 ή 55 Ιντσών οθόνες. «Ήδη έχουμε τις πρώτες εγκαταστάσεις OLED μεταξύ των οποίων η πιο εντυπωσιακή είναι στο Incheon National Airport της Σεούλ, όπου έχουν τοποθετηθεί στην οροφή του αεροδρομίου δύο κατασκευές OLED Curved Video walls που η κάθε μία αποτελείται από 140 OLED Curved Video walls 55 ιντσών.

Επιπλέον, αξίζει να αναφέρουμε και τα 21:9 UltraWide curved monitors, τα οποία ενσωματώνουν τις πιο πρόσφατες καινοτομίες στον κλάδο, αλλά και προϊόντα που αξιοποιούν τεχνολογίες αιχμής, όπως το LG Transparent Cooler, ένα ψυγείο για επαγγελματική χρήση με ενσωματωμένη transparent (διάφανη) οθόνη διαστάσεων 49 ιντσών» σημειώνει ο κ.Μαντάς. Στόχος της εταιρείας είναι τόσο η προώθηση των προϊόντων σε νέα κανάλια πώλησης όσο και η αύξηση των μεριδίων της στα υπάρχοντα. «Βασικό εργαλείο  που μας διαφοροποιεί από τον ανταγωνισμό είναι ότι δεν δρούμε μόνο ως προμηθευτής προϊόντων και λύσεων (hardware & software), αλλά και ως σύμβουλος για την παροχή tailor made υπηρεσιών, εργαλείων και λύσεων παρέχοντας στους εταιρικούς μας πελάτες ολοκληρωμένο πακέτο υπηρεσιών τόσο pre- όσο και after-sales» σημειώνει ο Νίκος Μαντάς.