Προχωράει σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα το έργο τοποθέτησης αυτοματοποιημένων πυλών ελέγχου καρτών επιβίβασης (boarding pass) στο Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών (ΔΑΑ), ένα ακόμα έργο της Διεύθυνσης Πληροφορικής του αεροδρομίου της Αθήνας που βελτιώνει σημαντικά την ταξιδιωτική εμπειρία και αναβαθμίζει τις υπηρεσίες που παρέχει ο ΔΑΑ προς το κοινό.

Το αυτοματοποιημένο  σύστημα διαβάζει το boarding pass και ελέγχει αν ο εκάστοτε επιβάτης με το συγκεκριμένο boarding pass πληρoί τις προϋποθέσεις για να περάσει και να προχωρήσει προς το σημείο σωματικού ελέγχου και χειραποσκευών, πριν μεταβεί στην πύλη του. Οι πρώτες πύλες λειτούργησαν την Τρίτη 20 Δεκεμβρίου στην  Schengen περιοχή, ενώ μέχρι το Πάσχα θα έχουν εγκατασταθεί 5 ακόμα πύλες στην εκτός Schengen περιοχή και 4 ακόμα πύλες στην περιοχή ελέγχου του Δορυφορικού Αεροσταθμού. «Το feebdback που έχουμε πάρει από την εφαρμογή του συστήματος είναι εξαιρετικό. Το success rate σε ό,τι αφορά την απρόσκοπτη διαχείριση επιβατών ανέρχεται στο 98% περίπου. Έχουμε περάσει με επιτυχία την περίοδο προσαρμογής και εισπράττουμε πολύ θετικά σχόλια από όλους για τη λειτουργία του συστήματος» δηλώνει στο NetFAX o Γιώργος Δημητριάδης, Διευθυντής Επιχειρηματικής Μονάδας Συστημάτων Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών του ΔΑΑ. Το έργο υλοποιείται από τη γερμανική εταιρεία Materna GmbH σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Πληροφορικής του ΔΑΑ, ενώ ο συνολικός προϋπολογισμός του ανέρχεται στα 584.200 ευρώ (για 18 αυτοματοποιημένες και 8 επανδρωμένες πύλες εισόδου συνολικά). «Το σύστημα λειτουργεί κανονικά, είναι remotely συνδεδεμένο με το Operations Center της Διεύθυνσης Πληροφορικής και σε συνεργασία με την υποστήριξη της Materna (μέσω VPN σύνδεσης με τη Γερμανία), όποιο πρόβλημα εμφανιστεί επιλύεται μέσα σε λίγα λεπτά» συμπληρώνει ο Γ. Δημητριάδης.