Το ερευνητικό έργο “Shopping Missions: Business Analytics and Virtual Reality Serving Shopper Needs” του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου και Επιχειρείν (ELTRUN) σε συνεργασία με τις εταιρίες Μαρινόπουλος και Procter & Gamble Hellas κέρδισε το Ευρωπαϊκό βραβείο Λιανεμπορίου 2015 “Best Activation Award” στον τελικό του διαγωνισμού του Ευρωπαϊκού συνδέσμου λιανεμπορικών επιχειρήσεων ECR Europe.

Το καινοτόμο έργο, που ξεκίνησε το 2013, σχετίζεται με την αναγνώριση των αγοραστικών αποστολών (shopping missions) ή των λόγων για τους οποίους οι καταναλωτές έρχονται στα καταστήματα σουπερμάρκετ.
Η συγκεκριμένη ερευνητική δουλειά αμφισβητεί επιστημονικά ότι οι καταναλωτές αναζητούν μεμονωμένες κατηγορίες προϊόντων και προτάσσει την αναζήτηση καθημερινών λύσεων από τους καταναλωτές. Αξιοποιώντας τις τελευταίες τεχνολογικές εξελίξεις (Business Analytics, 3D Virtual Environment, κλπ.) στο λιανεμπόριο και προχωρημένες τεχνικές ανάλυσης, τα μέλη ΔΕΠ του Τμήματος Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας του ΟΠΑ, Καθ. Γεώργιος Δουκίδης, Αναπλ. Καθ. Κατερίνα Πραματάρη και ο Υπ. Διδ. Παναγιώτης Σαραντόπουλος του Εργαστηρίου ELTRUN, ανέπτυξαν και εκτέλεσαν ένα συνεργατικό ερευνητικό έργο με στόχο την άριστη εξυπηρέτηση των πελατών και την αύξηση του καλαθιού αγορών.