Το 60% των Ευρωπαίων χρηστών του internet, ηλικίας 16-74, αναφέρουν ότι τους τελευταίους 12 μήνες έκαναν κάποια αγορά μέσω internet, με τα μεγαλύτερα ποσοστά αυτών να εμφανίζονται στο Ηνωμένο Βασίλειο (82%), σε Δανία και Σουηδία (79%) και στη Γερμανία (77%).

Οι κλάδοι των πωλήσεων που παρουσιάζουν τα μεγαλύτερα ποσοστά είναι αυτοί της ένδυσης/αθλητικών ειδών και ταξιδιών/κρατήσεων ξενοδοχείων με 32%, ποσοστό αυξημένο σημαντικά από το 21% το 2008. Σχεδόν το ένα τέταρτο των Ευρωπαίων χρηστών αναφέρουν ακόμη ότι αγόρασαν βιβλία/περιοδικά και υλικό e-learning, 23% από 19% το 2008. Στην Ελλάδα το ποσοστό των χρηστών που έκανε αγορές online άγγιξε το 36%, με τα ποσοστά των κλάδων ένδυσης/αθλητικών ειδών και ταξιδιών/κρατήσεων ξενοδοχείων να διαμορφώνονται στο 15% (από 4% και 6% αντίστοιχα το 2008). Ακολουθούν τα βιβλία/περιοδικά/υλικά e-learning με 7%. Στις τελευταίες θέσεις των Ευρωπαίων χρηστών που πραγματοποίησαν αγορές μέσω internet βρίσκονται η Ρουμανία με 11%, η Βουλγαρία με 17% και η Εσθονία και η Ιταλία με 29%.