Η εμφάνιση και το design παίζουν κομβικό ρόλο στην απόφαση των καταναλωτών για την αγορά ενός συγκεκριμένου προϊόντος τεχνολογίας, όπως αναφέρει ο ΣΕΠΕ και σύμφωνα με έρευνα της GfK.

Το 33% των καταναλωτών υποστηρίζει ότι η εμφάνιση και το στυλ έχει βαρύνουσα σημασία για την επιλογή ενός προϊόντος τεχνολογίας, ενώ το 9% διαφωνεί με αυτή την άποψη. Στους νέους ηλικίας 20-29 ετών, το ποσοστό εκείνων, που επιλέγουν ένα προϊόν τεχνολογίας με κριτήριο την εμφάνιση, ανεβαίνει στο 37%, ενώ για τα μεγαλύτερα ηλικιακά κοινά, ηλικίας άνω των 50 ετών, η εικόνα των προϊόντων τεχνολογίας δεν φαίνεται να μετρά, με μόλις το 23% να δηλώνει ότι η εμφάνιση μετράει κατά την αγορά ενός προϊόντος τεχνολογίας. Γεωγραφικά, οι πολίτες σε Τουρκία, Μεξικό και Βραζιλία είναι εκείνοι, που, κατά κύριο λόγο, αγοράζουν προϊόντα τεχνολογίας με βασικό κριτήριο την εμφάνιση.