H Forthnet απέσπασε συνολικά 11 βραβεία στα φετινά Ermis Awards. Η ομάδα Interactive Marketing της Forthnet, επιστρατεύοντας για 9η συνεχόμενη χρονιά την ποιότητα, τη δημιουργικότητα και την καινοτομία, διακρίθηκε με 5 βραβεία Ermis Gold, 3 Ermis Silver και 3 Ermis Bronze.

Πιο συγκεκριμένα, η Forthnet απέσπασε 5 βραβεία Ermis Gold, εκ των οποίων τα δύο ανήκουν στην κατηγορία Travel / entertainment / leisure για τις καμπάνιες «The Travel Story» της Air France στην ενότητα Web Site και «Νοva-The Pacific» της Nova στην ενότητα Banners. Από τα υπόλοιπα τρία Ermis Gold που απέσπασε η Forthnet, το ένα αφορά στην ενημερωτική εκστρατεία του κοινού σχετικά με τη «Σεξουαλική Υγεία» για λογαριασμό της Pfizer στην ενότητα Banners και τα άλλα δύο στην καμπάνια – «αντίδοτο» στην κρίση με την «Εκστρατεία Οικονομίας» για την Anytime Insurance Online, τόσο στην ενότητα Web Sites όσο και στην ενότητα Banners.