Η Πέμπτη 28 και η Παρασκευή 29 Μαρτίου ήταν ημέρες αφιερωμένες στο Customer Service, καθώς στο OTEAcademy φιλοξενήθηκε με επιτυχία το 5o συνέδριο για τις Καλές Πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών, με 30 case studies και 7 διαδραστικά workshops.

Περισσότερα από 200 στελέχη από 100 επιχειρήσεις συμμετείχαν και τις δυο ημέρες, ενώ παρουσιάστηκαν καλές πρακτικές στο σύγχρονο customer service από τις εξής εταιρείες και οργανισμούς: Avin, Αμερικάνικο Κολλέγιο Ελλάδος, Bestprice.gr, Blacklight, Cardlink, Carglass Greece, Chicco, Cityzen Parking & Services, Coffee Island, Δέλτα Τρόφιμα, E-fresh.gr, Insurancemarket.gr, Kallichoron Art Boutique Hotel, Καυκάς, Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος), Nobacco, Ολυμπία Οδός, ΟΠΑΠ, Όμιλος Cosmote, Cosmote E-Value, ParkAround, Protergia, Public, Salesforce, ΣΕΝ/JA Greece, Schneider Electric, The Happy Art, The Luxury Collection και Travelgems.

Τα workshops πραγματοποιήθηκαν από τις εταιρείες: Blacklight, Impact, Optimal HR, Παναγιώτης Ρεγκούκος και συνεργάτες, Response, Spyros Trivolis & Associates και Happy Creations – Κωνσταντίνος Καρυπίδης. Η διοργάνωση έγινε από το περιοδικό Marketing Week και την BOUSSIAS, υπό την αιγίδα του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών. Χορηγοί του συνεδρίου ήταν οι εταιρείες COSMOTE e-Value και η NetU, Gold Consulting Partner της Salesforce σε Ελλάδα και Κύπρο. Υποστηρικτής η εταιρεία Optimal HR. Οι παρουσιάσεις των ομιλητών καθώς και φωτογραφίες από το συνέδριο θα αναρτηθούν στην ιστοσελίδα www.customerconference.gr.