Ο Όμιλος Εταιρειών Mellon γνωστοποίησε σήμερα τη διάκρισή του για πέμπτη συνεχή χρονιά στα ετήσια βραβεία Contact Center World Awards για την περιοχή Ευρώπης, Μέσης Ανατολής και Αφρικής.

Στα φετινά βραβεία συμμετείχαν τα call center των θυγατρικών του Ομίλου, Mellon Contact Services και Mellon Romania, οι οποίες διαγωνίστηκαν σε συνολικά σε 4 κατηγορίες. Η Mellon Contact Services από την Ελλάδα συμμετείχε στην κατηγορία ‘Best Outsourced Contact Center’ για κέντρα άνω των 250 εργαζομένων όπου αναγνωρίστηκε για διαφορετικές δεξιότητες καθώς και την ποιότητα των υπηρεσιών της.

Η εταιρεία διακρίθηκε ακόμα στην κατηγορία ‘Best Technology Innovation –Internal Solution’ με το Conceptus, την πλατφόρμα CRM που έχει αναπτύξει εσωτερικά για την υποστήριξη και βελτιστοποίηση των εργασιών του call center.

Η Mellon Romania διακρίθηκε στην κατηγορία ‘Best Outsourcing Partnership’ όπου συμμετείχε με την TransFond, τον φορέα εκκαθάρισης διατραπεζικών συναλλαγών της Κεντρικής Τράπεζας της Ρουμανίας, παρουσιάζοντας την επιτυχημένη συνεργασία τους.

Η δεύτερη διάκριση της εταιρείας ήρθε στην κατηγορία Best in Customer Service όπου παρουσίασε τη συνεργασία της με τη Βρετανική εταιρεία προώθησης προπληρωμένων καρτών, Advance Payment Solution Ltd.

Η απονομή των βραβείων έγινε την Παρασκευή 8 Ιουλίου, σε ειδική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο Λονδίνο.