Σύμφωνα με πρόσφατες εκτιμήσεις της IDC, το γ’ τρίμηνο 2017 πουλήθηκαν συνολικά 7,8 εκατ. tablets, ήτοι 5% λιγότερα σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα. Σε επίπεδα τζίρου η υποχώρηση αγγίζει το 0,1%, χωρίς την IDC να δίνει συγκεκριμένα στοιχεία.
Για άλλη μια φορά, τα επιμέρους τμήματα της αγοράς κινήθηκαν πολύ διαφορετικά. Έτσι, για παράδειγμα, οι συσκευές που έχουν σχεδιαστεί για χρήση σε επιχειρήσεις, αύξησαν τις πωλήσεις τους κατά 3,4%, ενώ το καταναλωτικό κομμάτι της αγοράς συρρικνώθηκε κατά 7,1%. Ταυτόχρονα, συνεχίζεται το consolidation στην αγορά, όπως διαπιστώνει η IDC, με τους πέντε κορυφαίους προμηθευτές να συγκεντρώνουν σχεδόν το 70% του τζίρου, σε σχέση με 60% πέρσι. Στην κορυφή της αγοράς φιγουράρει η Samsung με 1,8 εκατ. πωληθέντες συσκευές, ενισχύοντας περαιτέρω τη θέση της (23,2% έναντι 20,5% πέρσι). Στη 2η θέση ακολουθεί η Apple καταγράφοντας μικρή υποχώρηση (από 1,79 εκατ. σε 1,75 εκατ. tablets), ενώ την πρώτη τετράδα συμπληρώνουν οι Lenovo (9,4%) και Amazon (7,6%).