Με την εξαγορά της Krux η Salesforce.com ενισχύει το know-how της στην περιοχή της τεχνητής νοημοσύνης (ΑΙ).

Όπως αναφέρει σχετικό δημοσίευμα της Wall Street Journal, η εξαγορά της Krux (εταιρεία start-up) κόστισε σχεδόν 700 εκατ. δολάρια, εκ των οποίων τα 340 εκατ. δολάρια περίπου θα καταβληθούν σε μετρητά. Η εδρεύουσα στο Σαν Φρανσίσκο Krux αποκαλεί το βασικό της τεχνολογικό προϊόν ως το “ευφϋές” marketing hub, ενώ το προβάλει και ως μια όλα-σε-ένα υπηρεσία λογισμικού που συλλέγει, αναλύει και παρουσιάζει δεδομένα σε επαγγελματίες του τομέα του marketing, βοηθώντας τις επιχειρήσεις να βελτιστοποιήσουν τις διαφημιστικές τους καμπάνιες και την προβολή τους. Ειδικότερα, με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης, η Krux αναλύει δεδομένα στο Internet, τα οποία συμβάλουν σε μια καλύτερη κατανόηση της συμπεριφοράς των πελατών των επιχειρήσεων. Ανάμεσα στους πελάτες της Knux, συγκαταλέγονται μεγάλες πολυεθνικές, όπως είναι η L’Oreal.