Πληθώρα καινοτομιών χαρακτηρίζουν το νέο, πλήρως αυτοματοποιημένο, ηλεκτρονικό τραπεζικό κατάστημα (e – branch) που εγκαινίασε η Τράπεζα Πειραιώς την Τετάρτη 7 Δεκεμβρίου, για το οποίο έκανε σήμερα την επίσημη παρουσίασή τους στους εκπροσώπους του Τύπου.

Το e-branch συνδυάζει τη σύγχρονη αρχιτεκτονική με τις τεχνολογικές καινοτομίες, παρέχοντας έξυπνες τραπεζικές υπηρεσίες και ολοκληρωμένο φάσμα συναλλαγών, με διευρυμένο ωράριο καθημερινά. Στο πλήρως αυτοματοποιημένο ηλεκτρονικό κατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς, τόσο οι ιδιώτες, όσο και οι επιχειρήσεις και ελεύθεροι επαγγελματίες έχουν τη δυνατότητα να πραγματοποιούν τις συναλλαγές τους με ασφάλεια, ταχύτητα και ευκολία, καθώς δεν απαιτούνται ειδικές γνώσεις και ψηφιακές δεξιότητες. Καθ’ όλη τη διάρκεια του ωραρίου λειτουργίας των e – branches (μέχρι το τέλος του έτους θα λειτουργήσουν δύο ακόμη καταστήματα στο Χαλάνδρι και στο εμπορικό κέντρο McArthurGlen στα Σπάτα) θα υπάρχει διαθέσιμο προσωπικό, στο οποίο οι πελάτες θα μπορούν να απευθύνονται για οποιαδήποτε απορία, να ενημερωθούν για τις παρεχόμενες υπηρεσίες, να εκπαιδευτούν στη χρήση των μηχανημάτων και των ψηφιακών υπηρεσιών της Τράπεζας Πειραιώς, καθώς και να βοηθηθούν σε κάθε συναλλαγή τους. Ανάμεσα στις πρωτοποριακές υπηρεσίες του e – branch ξεχωρίζει η υπηρεσία «Ταμίας από απόσταση», καθώς παρέχει τη δυνατότητα στους πελάτες της Τράπεζας Πειραιώς να πραγματοποιούν πάνω από το 90% του συνόλου των συναλλαγών ενός παραδοσιακού ταμείου με τη βοήθεια ειδικά εκπαιδευμένου ταμία μέσα από video κλήση. Η Τράπεζα Πειραιώς θα ανοίξει σταδιακά και άλλα ηλεκτρονικά καταστήματα σε επιλεγμένα σημεία εξυπηρέτησης σε πανελλαδική κλίμακα.