Επενδύοντας διαρκώς στην αναβάθμιση των υπηρεσιών και την ικανοποίηση των πελατών της, η Celestyal Cruises υλοποιεί έργο Customer Relationship Management (CRM), το οποίο βρίσκεται ήδη σε εξέλιξη και αναμένεται να ολοκληρωθεί τον Απρίλιο του 2017, με την έναρξη της νέας σαιζόν.

Για το συγκεκριμένο έργο έχει επιλεγεί η λύση cloud CRM της Salesforce και υπογράφτηκε η σχετική σύμβαση με την εταιρία NetU. Μέχρι στιγμής, η NetU έχει καταγράψει τις ανάγκες της εταιρείας και ετοιμάσει την πρόταση υλοποίησης του συστήματος, προκειμένου να ξεκινήσει η διαδικασία τροφοδότησης του CRM με στοιχεία, που έχουν συλλεχθεί τα προηγούμενα χρόνια. Σε επόμενο στάδιο, το σύστημα Salesforce μέσω εφαρμογών Apps θα ενσωματωθεί και στις υπόλοιπες πλατφόρμες που διαθέτει η εταιρία, δηλαδή την πλατφόρμα iTravel (B2C/B2B) και το onboard σύστημα, για την αυτοματοποιημένη καταγραφή των πελατών στο σύστημα.