Μια από τις μεγαλύτερες εμπορικές εκθέσεις στο χώρο των AudioVisual τεχνολογιών, η ISE (Integrated Systems Europe), έλαβε χώρα για 14η φορά στο Άμστερνταμ από τις 7 έως τις 10 Φεβρουαρίου, προσελκύοντας περισσότερους από 65.000 επισκέπτες και 1.100 εκθέτες. Tο NetFax βρέθηκε εκεί, καλύπτοντας κυρίως την παρουσία της Samsung στην έκθεση.

Με θέμα “Your Future. On Display” η κορεάτικη εταιρεία είχε το μεγαλύτερο περίπτερο, επιφάνειας 1.600 τ.μ., όπου και παρουσίασε ένα εύρος προηγμένων τεχνολογιών επόμενης γενιάς για το λιανεμπόριο, τις μεταφορές, τα εστιατόρια και τις ξενοδοχειακές μονάδες.  

Ένα εντυπωσιακό wall από smart LED της Samsung υποδεχόταν τους επισκέπτες της έκθεσης που επέλεγαν να εισέλθουν σε αυτή από την Nότια Πύλη, καθώς ο χώρος που κάλυπτε το περίπτερο της εταιρείας ήταν τόσο μεγάλος που είχε και αποκλειστική «δική του» είσοδο στην έκθεση. Στην ουσία, δεν επρόκειτο για ένα περίπτερο, αλλά για πολλά εξειδικευμένα, αφιερωμένα σε κάθετες λύσεις.

Το smart LED signage της Samsung που μας «υποδέχτηκε», αποτελούνταν από τη σειρά οθονών fine pixel pitch IF με τεχνολογία LED και ενσωμάτωναν καινοτομίες που αφορούν τόσο την εξαιρετική ποιότητα εικόνας όσο και την έξυπνη διαχείριση και εγκατάστασή του. Σε ό,τι αφορά την εγκατάσταση, τα πλακάκια (tiles) είναι πολύ ελαφριά και «θηλυκώνουν» μεταξύ τους με απλό τρόπο, μέσω ενός ειδικού μηχανισμού στήριξης. Το πάχος κάθε tile είναι ελάχιστο έτσι ώστε να εξυπηρετεί ακόμα και τις πιο ιδιαίτερες συνθήκες εγκατάστασης. Όσον αφορά την ποιότητα εικόνας, ο νέος προηγμένος σχεδιασμός ελαχιστοποιεί τα κενά και εξασφαλίζει βελτιωμένη ομοιομορφία της εικόνας. Σημαντικό είναι ακόμα το γεγονός ότι όλα τα tiles είναι διαχειρίσιμα από έναν και μόνο player.

Σε πρώτο πλάνο ήταν επίσης και μια σειρά από UHD οθόνες ψηφιακής σήμανσης Samsung QLED (μοντέλα 55 και 65 ιντσών) οι οποίες, μέσω της τεχνολογίας βελτίωσης της εικόνας quantum dot, επιτυγχάνουν ένταση του παραγόμενου χρώματος σχεδόν 100% προς τις τιμές RGB! Σε συνδυασμό με την βελτιωμένη αντίθεση και την ποιότητα της εικόνας χωρίς παραμορφώσεις, οι οθόνες ψηφιακής σήμανσης QLED έχουν εξοπλιστεί περαιτέρω για να αναδεικνύουν ένα εύρος από χρωματικές αποχρώσεις και λειτουργίες περιεχομένου, που έως τώρα δεν είχαν αξιοποιηθεί.

Μια ακόμα καινοτομία της Samsung είναι η ελάχιστη απόσταση που έχει επιτευχθεί στο συνολικό bezel ενός LCD videowall, στην απόσταση δηλαδή που υπάρχει μεταξύ των οθονών που «ενώνονται» για να διαμορφώσουν το video wall. Αυτή την απόσταση λοιπόν, η Samsung την έχει μειώσει στα 1,7 χιλιοστά (όταν πέρυσι ήταν 3,5 χιλ. και πρόπερσι άνω των 5 χιλιοστών). Αν και η μείωση στα χιλιοστά μπορεί να ακούγεται μικρή, πιστέψτε με ότι όσο πιο μεγάλο το bezel, τόσο πιο πολύ κουράζει τον θεατή. Η διαφορά είναι εμφανής.

Λύσεις για κάθετες αγορές
Σε μια έκθεση B2B, θα ήταν περίεργο να μην παρουσιάζονταν εξειδικευμένες λύσεις που να ικανοποιούν τις ανάγκες συγκεκριμένων κλάδων. Εδώ βέβαια η Samsung το πήγε ένα βήμα παραπέρα, καθώς είχε χτίσει ολόκληρα περίπτερα για εταιρείες που δραστηριοποιούνται στη λιανική, στην «εντατική λιανική» (πχ. τα supermarket και τα convenience stores), τα ξενοδοχεία, τα καταστήματα fast food, τις μεταφορές και γενικά τις επιχειρήσεις που έχουν ανάγκη για τακτική και διαδραστική επικοινωνία με τους πελάτες τους.   

– Λιανικό Εμπόριο
Στο χώρο του retail, οι λύσεις που παρουσιάστηκαν αφορούσαν το branding που επιτυγχάνει ένα κατάστημα μέσα από υψηλής ποιότητας περιεχόμενο είτε στη βιτρίνα είτε εσωτερικά, αλλά και την επικοινωνία μεταξύ του πελάτη και των υπαλλήλων του καταστήματος. Ο χώρος ήταν γεμάτος από εντυπωσιακά χρώματα αλλά και λύσεις αυτοματοποίησης που ενισχύουν την εμπειρία του πελάτη.

– Supermarket
Στο χώρο των supermarket, παρουσιάστηκαν εφαρμογές που δίνουν ελευθερία στον πελάτη. Οι πιο εντυπωσιακές ήταν οι touch point οθόνες μέσα από τις οποίες ο πελάτης έχει τη δυνατότητα να δει σε φωτογραφία και να παραγγείλει τα προϊόντα που τον ενδιαφέρουν και να ζητήσει να του αποσταλούν στη συνέχεια στο σπίτι.

– Μεταφορές
Στο χώρο των μεταφορών, παρουσιάστηκαν οθόνες ψηφιακής σήμανσης εξωτερικού χώρου που λειτουργούν απρόσκοπτα ακόμα και κάτω από τις πιο δύσκολες καιρικές συνθήκες αλλά και εξειδικευμένες λύσεις ενημέρωσης των επιβατών.

– Ξενοδοχεία / Εστιατόρια
Λύσεις που εξασφαλίζουν μείωση του ενεργειακού κόστους αλλά παράλληλα προσφέρουν και μοναδική εμπειρία στον πελάτη, παρουσιάστηκαν στο περίπτερο των ξενοδοχείων. Το ενδιαφέρον του κοινού τράβηξε ο διαδραστικός καθρέφτης που εγκαθίσταται στα γυμναστήρια των ξενοδοχείων και ο πελάτης αποκτά τον προσωπικό του ψηφιακό γυμναστή!

Συνολικά, η έκθεση φέτος είχε 3.000 έξτρα τ.μ. σε σχέση με το 2016, καλύπτοντας συνολική επιφάνεια 47.000 τ.μ. περίπου. Αποτελεί το μεγαλύτερο Β2Β event για το Audiovisual integration και παρουσιάζει εκθέτες από όλο το φάσμα των σχετικών τεχνολογιών με ειδικούς χώρους για να μπορεί να αποδοθεί σωστά η εκπληκτική (σε πολλές περιπτώσεις) ποιότητα ήχου και εικόνας, ενώ οι επισκέπτες έχουν τη δυνατότητα να επισκεφθούν επίσης εξειδικευμένα συνέδρια, happenings και άλλα special events. Πρόκειται για μια εντυπωσιακή έκθεση όπου  ανακαλύπτεις σε πόσο υψηλά επίπεδα μπορεί να φτάσει πλέον η απόδοση ήχου και εικόνας.