Στην Inform P. Lykos που είναι member του AustriaCard AG Group, πρωταρχικός σκοπός είναι η παροχή σε υπάρχοντες αλλά και νέους πελάτες state of the art πρωτοπόρων λύσεων υψηλής προστιθέμενης αξίας.

Η επίτευξη αυτού του στόχου προϋποθέτει υψηλή ποιότητα. «Στην εποχή μας, ο στόχος της υψηλής ποιότητας δεν θα ήταν εφικτός χωρίς την υποστήριξη της Πληροφορικής και της ασφάλειας (σε φυσικό και σε λογικό – information security- επίπεδο), περιλαμβάνοντας πληροφοριακά συστήματα που διασυνδέονται με ασφάλεια μεταξύ τους, συστήματα που ελέγχουν αφενός την ακεραιότητα και την ποιότητα της παραγωγικής διαδικασίας και αφετέρου το compliance με διεθνή standards ποιότητας και ασφάλειας, όλων των functions μιας ευρωπαϊκής εταιρείας» δηλώνει στο NetFAX ο Δημήτρης Αλεξανδρής, Group CIO, CISO, CSO, CQO της Inform P. Lykos.

Η ελληνική εταιρεία, αν και είναι γνωστή για την κλασική παραγωγή εντύπων, έχει αναλάβει πρωτοποριακές δράσεις ψηφιακού μετασχηματισμού τα τελευταία χρόνια τόσο στην Ελλάδα όσο και σε ευρωπαϊκό επίπεδο σε end-to-end εφαρμογές που χωρίς την αξιοποίηση του ΙΤ (και την υποστήριξη από τη Διεύθυνση Πληροφορικής) δεν θα μπορούσαν να εκτελεστούν : ανάπτυξη λογισμικού για την υποδοχή, επεξεργασία και αποθήκευση δεδομένων πάνω από/σε κρυπτογραφημένες και πιστοποιημένες για την ασφάλειά τους υποδομές, high speed ψηφιακή έγχρωμη παραγωγή και αποστολή εντύπων/ φακέλων στον τελικό παραλήπτη, δημιουργία και λειτουργία σχημάτων πελατειακής πίστης, δημιουργία και λειτουργία συστημάτων Bill Presentment, ασφαλή και συνεχώς ελεγχόμενη και πιστοποιημένη, σύμφωνα με παγκόσμια πρότυπα ασφάλειας από διεθνείς οργανισμούς (PCI, VISA, MasterCard κ.λπ.), διαχείριση δεδομένων, παραγωγή και προσωποποίηση καρτών (τραπεζικών, ID), παροχή cloud printing δυνατοτήτων κ.ά.

«Τα τελευταία χρόνια, ένας σχετικά νέος τομέας δραστηριότητας για την εταιρεία μας είναι οι ηλεκτρονικές υπηρεσίες παροχής δυναμικών interactive επικοινωνιών (Dynamic Communications batch / on demand),που  καθιστούν αναγκαία τη χρήση σύγχρονης τεχνολογίας Πληροφορικής όπως αυτή υλοποιείται μέσα από πλατφόρμα ενός από τα μεγαλύτερα brand names της αγοράς» συμπληρώνει ο Δ. Αλεξανδρής. Το αποτέλεσμα είναι αφενός η εμπειρία του τελικού αποδέκτη/χρήστη της υπηρεσίας να αναβαθμίζεται με διαδραστικότητα και αφετέρου οι πελάτες να έχουν τη δυνατότητα να τον πλησιάσουν μέσα από πιο στοχευμένες δράσεις marketing & επικοινωνίας, εκμεταλλευόμενοι πληροφορία (feedback) που παίρνουν από tracking behavioral συστήματα.

Αυτή η διαδραστικότητα και η συγκέντρωση behavioral γνώσης που είναι αναγκαία στα CRM συστήματα, δεν θα μπορούσε να υλοποιηθεί / συγκεντρωθεί πάνω από στατικό περιεχόμενο σε οποιοδήποτε μέσο (χαρτί / pdf κλπ). «Με IT projects σε τομείς Dynamic Communications, OTA provisioning, HCE, Cloud Printing, IoT που τρέχουν τόσο εντός της ελληνικής εταιρείας όσο και εντός του AustriaCard AG Οργανισμού, η στόχευση είναι αφενός η κάλυψη των αναγκών της αυξανόμενης πελατειακής βάσης σε καινοτόμες λύσεις με ενσωματωμένη ασφάλεια και αφετέρου η ευρύτερη καθιέρωση της ελληνικής εταιρείας και του ομίλου ως πάροχου ολοκληρωμένων ψηφιακών λύσεων, στην εποχή που πλέον όλοι, σε όλα τα επίπεδα, αναγνωρίζουμε και αποδεχόμαστε σε ευρεία κλίμακα τα οφέλη του digital disruption» καταλήγει ο Δ. Αλεξανδρής.