Το 2018 ήταν μία δυναμική χρονιά για τα καταστήματα Vodafone, καθώς εξυπηρέτησαν περισσότερους από 20 εκατ. καταναλωτές, επιτυγχάνοντας παράλληλα αξιοσημείωτη αύξηση των πωλήσεων προϊόντων σταθερής και κινητής, η οποία συνέβαλε στην ανάπτυξη της Vodafone Ελλάδας.

Η Vodafone ενισχύει τη λιανική της αλυσίδα, με στόχο να συνδυάσει το φυσικό με το ψηφιακό περιβάλλον (phygital) και να φέρει την επόμενη ημέρα στη αγορά. Με γνώμονα την εξυπηρέτηση του πελάτη, επενδύει στα καταστήματα Vodafone και διαθέτει την καλύτερη εμπορική ομάδα, αλλά και μια εξωστρεφή αλυσίδα της αγοράς.

Η συνεχής ανάπτυξη, η μεγάλη προοπτική, αλλά και η δυναμική πορεία των καταστημάτων Vodafone επιβεβαιώθηκε στο ετήσιο συνέδριο της αλυσίδας λιανικής της Vodafone Ελλάδας που πραγματοποιήθηκε με επιτυχία στην Αθήνα, με τη συμμετοχή δεκάδων συνεργατών της εταιρείας από όλη την Ελλάδα.

Το 2019, όπως αναφέρει η εταιρεία σε ανακοίνωσή της, θα είναι ένα έτος ισχυρής ανάπτυξης για την αλυσίδα καταστημάτων Vodafone, στην οποία η εταιρεία επενδύει με συνέπεια, στηρίζεται σε αυτήν και σχεδιάζει το κατάστημα του αύριο, με πυλώνες τη σύγκλιση των υπηρεσιών επικοινωνίας, ψυχαγωγίας και ΙοΤ και με στόχο τη μεταμόρφωση της εμπειρίας του πελάτη μέσα από το ψηφιακό περιβάλλον.