H Interbrand έδωσε για 19η φορά στη δημοσιότητα την κατάταξη των πολυτιμότερων brands του κόσμου (Best Global Brands Ranking).

Στην κορυφή της λίστας – ως πολυτιμότερο brand του κόσμου- βρίσκεται η Apple, η οποία αποτελεί και την πρώτη εταιρεία που έσπασε το φράγμα των 200 δισ. δολαρίων (με 215 δισ. δολάρια). Στη δεύτερη θέση ακολουθεί η Google, ενώ στην τρίτη πλασάρεται η Amazon. Με μια εντυπωσιακή αύξηση της αξίας του (κατά 56%), ο γίγαντας του e-commerce κατέγραψε τη μεγαλύτερη ανάπτυξη εκτοπίζοντας, παράλληλα, την Microsoft στην 4η θέση. Στα brands που σημείωσαν τη μεγαλύτερη ανάπτυξη περιλαμβάνονται δύο ακόμα εταιρείες τεχνολογίας, οι Netflix (+45%, 66η θέση) και η νεοεισερχόμενη Salesforce.com (+23%, 75η θέση). Εταιρείες τεχνολογίας συναντάμε και στα brands που κατέγραψαν απώλειες: ΗPE (-9%) και IBM (-8%). Όπως και το Facebook, το οποίο υποχώρησε (-6%) μετά από πέντε χρόνια συνεχούς ανάπτυξης.