Σε ρυθμούς «Μαύρης Παρασκευής» έχει μπει η ελληνική αγορά, ξεκινώντας από χθες εκπτώσεις και προσφορές με αφορμή την Black Friday στις 23 Νοεμβρίου.

Στον τομέα της επικοινωνίας, πρωτοπόρες εμφανίζονται οι αλυσίδες ηλεκτρικών ειδών, με δυναμική τηλεοπτική και digital παρουσία. Η Κωτσόβολος, για παράδειγμα, παρουσίασε τη νέα της καμπάνια για την Black Friday, με την υπογραφή της The Newtons Laboratory, διασκευάζοντας το γνωστό Kiki Challenge, ενώ το Πλαίσιο προετοίμαζε το έδαφος «για τις μεγαλύτερες προσφορές της χρονιάς», με την ερώτηση «What the Βlack is going on?». Με αφορμή την 3η χρονιά του Black Friday στην Ελλάδα, το Public έδωσε στους καταναλωτές τη δυνατότητα να ζητήσουν ό,τι θέλουν σε Black Friday τιμές. Για πρώτη φορά στην Ελλάδα, στην πλατφόρμα Public.gr/BF, οι καταναλωτές μπορούν να δηλώσουν τι θέλουν σε Black Friday τιμές και να διαμορφώσουν το πού θα πέσουν οι τιμές.

Από τη Δευτέρα, μπήκε και η Media Markt στους ρυθμούς της Black Friday, ξεκινώντας μια εβδομάδα προσφορών, τόσο στα καταστήματα της αλυσίδας, όσο και στο e-shop της Media Markt, στο οποίο οι προσφορές Black Friday θα διαρκέσουν έως 25 Νοεμβρίου. Η ElectroNet από την πλευρά της, έχει «ντύσει» το site της με ύφος horror movie «Παρασκευή και 23, οι πιο ανατριχιαστικές τιμές της χρονιάς» και μετρά αντίστροφα έως την Black Friday. Δυναμική είναι φέτος η συμμετοχή και άλλων εταιρειών τεχνολογίας.

Η Megasoft προσφέρει έκπτωση 50%, για όσους επιλέξουν οποιαδήποτε εφαρμογή Prisma Win μέχρι την Παρασκευή 23 Νοεµβρίου, ενώ η Sony συμμετέχει με προσφορές για το PlayStation VR (PS VR) και με νέες μειωμένες τιμές για μια εξαιρετικά μεγάλη συλλογή PS VR τίτλων. Επιπλέον, οι επισκέπτες των καταστημάτων Vodafone και του Vodafone eShop μπορούν να αποκτήσουν τα αγαπημένα τους smartphone, tablet & αξεσουάρ με έκπτωση έως -80%, ενώ τα καταστήματα Cosmote και Γερμανός υποδέχονται την Black Friday με μοναδικές προσφορές και έως 36 άτοκες δόσεις σε προϊόντα τεχνολογίας.