Πιο αυστηρούς κανόνες πολιτικής διαφήμισης εν όψει των ευρωεκλογών τον Μάϊο του 2019, θεσπίζει η Google, με σκοπό τον περιορισμό του ρίσκου επηρεασμού των αποτελεσμάτων.

Στο πλαίσιο αυτό, θα πρέπει να είναι ξεκάθαρο ποιος πληρώνει για διαφήμιση η οποία αναφέρει συγκεκριμένο πολιτικό κόμμα, υποψήφιο ή θεσμικό λειτουργό, ενώ, οι διαφημιζόμενοι θα πρέπει να υποβάλουν αίτηση με τα διαπιστευτήριά τους, η οποία θα εγκρίνεται πριν από την πληρωμή της διαφήμισης. Παράλληλα, η Google θα λανσάρει αναφορά διαφάνειας και βιβλιοθήκη με δυνατότητα αναζήτησης ειδικά για τις ευρωεκλογές, με σκοπό την παροχή επιπλέον πληροφοριών για τους αγοραστές εκλογικών διαφημίσεων.

Η εταιρεία σκοπεύει επίσης να προσφέρει «εκπαίδευση ασφαλείας» σε ευάλωτες ομάδες, ενώ παράλληλα, το Google News Lab θα συνεργαστεί με Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης στις 27 χώρες της ΕΕ, για την υποστήριξή τους στην online επαλήθευση δεδομένων. Τα παραπάνω, έρχονται δύο μήνες μετά την υποστήριξη που δήλωσαν τόσο η Google, το Facebook και το Twitter, όσο και άλλες εταιρείες τεχνολογίας, στον κοινό κώδικα δεοντολογίας της ΕΕ για την αντιμετώπιση της διάδοσης των fake news. Η πλήρης λίστα των μέτρων που θα λάβει η Google θα ανακοινωθεί τον Ιανουάριο.
(Πηγή: WARC)