Η Unilog ΑΕ υιοθέτησε τη λύση Galaxy CRM της SingularLogic, μέλος του Ομίλου MIG, για τη διαχείριση των αιτημάτων των πελατών της, αλλά και των διερευνητικών διαδικασιών που απαιτούνται, εφαρμόζοντας αυτοματοποιημένες διαδικασίες και ενημερώσεις.

Παράλληλα το λογισμικό προτείνει τις κατάλληλες διορθωτικές ενέργειες για κάθε περίπτωση αιτήματος, ελαχιστοποιώντας την πιθανότητα επανάληψης αντίστοιχων θεμάτων και ενισχύοντας σημαντικά την εμπειρία των πελατών της με δομημένο τρόπο. Επιπρόσθετα, η Unilog με το Galaxy CRM, διαχειρίζεται ολοκληρωμένα τα συμβόλαια των πελατών της, έχοντας τη δυνατότητα να παρακολουθεί το σύνολο των συναλλαγών και των παραμέτρων της κάθε σύμβασης.

Οι δυνατότητες αυτοματοποίησης και εύκολης διαχείρισης συμβάλουν στην ταχύτερη διεκπεραίωση διαδικασιών και διασφαλίζουν υψηλού επιπέδου υπηρεσίες. Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Unilog ΑΕ, Στέλιος Λιναρδάκης, ανέφερε: «Με το Galaxy CRM ελαχιστοποιήσαμε το διαχειριστικό κόστος παρακολούθησης των αιτημάτων. Τα εμπλεκόμενα τμήματα απέκτησαν άμεσα, ολοκληρωμένη εικόνα για την κάθε υπόθεση και με αυτό τον τρόπο εξασφαλίσαμε αποδοτικότερη διαχείριση και εξυπηρέτηση των πελατών μας».