Το μέγεθος της αγοράς των chatbots αναμένεται να ξεπεράσει τα 1,34 δισ. δολάρια το 2024, μια ανάπτυξη που οι αναλυτές της Global Μarket Insights αποδίδουν στην αυξανόμενη αξιοποίηση των chatbots σε δραστηριότητες προώθησης περιεχομένου, όπως το ψηφιακό μάρκετινγκ και η διαφήμιση.

Οι τεχνολογικές δυνατότητες, η ατομικότητα και η προσαρμογή είναι τα κύρια χαρακτηριστικά που θα επιταχύνουν την ανάπτυξη της αγοράς, όπως και η συνεχιζόμενη επένδυση σε startups του χώρου. Ανασταλτικοί παράγοντες ανάπτυξης η αδυναμία συνειδητοποίησης των ωφελειών που προσφέρουν τα chatbots στις επιχειρήσεις, όπως και τα ζητήματα ασφάλειας. Τα chatbots βοηθούν τις επιχειρήσεις να αλληλεπιδρούν με τους πελάτες τους, προσφέροντας εξατομικευμένες δυνατότητες μάρκετινγκ (όπως είναι η αποστολή προσωποποιημένων μηνυμάτων) και καλύτερη εξυπηρέτηση (σε 24ωρη βάση, με παροχή συμβουλών σε πραγματικό και εκπαίδευση σε νέα προϊόντα και υπηρεσίες). Σημειώνεται, τέλος, ότι οι εφαρμογές εξυπηρέτησης πελατών αντιπροσωπεύουν το μεγαλύτερο μερίδιο της αγοράς (43% το 2017), ακολουθούμενες από τα social media, την επεξεργασία παραγγελιών και τις εφαρμογές μάρκετινγκ.