Το 2018 έφερε νέες προκλήσεις για την “digital” ομάδα των Εκδόσεων Ψυχογιός, με την επένδυση στο Magento Commerce (enterprise edition), μιας από τις δημοφιλέστερες πλατφόρμες ecommerce παγκοσμίως.

«Μέσα από τη δεξαμενή γνώσης που προσφέρει η πλατφόρμα της Magento έχουμε άμεση πρόσβαση σε best practices και σε εργαλεία που μπορούν να μας βοηθήσουν να διαφοροποιηθούμε και να παρέχουμε στους χρήστες των υπηρεσιών μας την προσωπική εμπειρία που επιθυμούμε. Ταυτόχρονα, στις Εκδόσεις Ψυχογιός διαχειριζόμαστε πολλαπλά brands και stores – Pena Yayinlari (εκδοτικός οίκος στην Τουρκία) και Bookoo (πλατφόρμα αυτοέκδοσης Β2Β) –  οπότε υπήρχε η ανάγκη να μεταβούμε σε ένα ενιαίο σύστημα διαχείρισης των websites τους που θα συνεργάζεται άψογα με τα εσωτερικά μας συστήματα και θα βελτιστοποιεί το κόστος και την απαιτούμενη προσπάθεια ανάπτυξης» δηλώνει στο NetFAX η Σταυρούλα Γεωργακοπούλου, Digital Marketing Manager των Εκδόσεων Ψυχογιός.

Το έργο ξεκίνησε τον προηγούμενο μήνα και θα τρέξει όλη τη χρονιά με διάφορα projects, τα οποία θα υλοποιηθούν σε συνεργασία με την Netsteps. Αρχικά θα αναπτυχθεί ένα νέο site, έχοντας ως στόχο την ενσωμάτωση σε αυτό και άλλων microsites της εταιρείας. Στο πλαίσιο αυτό  θα δημιουργηθεί ένα νέο e-shop, το οποίο θα συνεργάζεται με τα εσωτερικά συστήματα της εταιρείας (τα CRM και ERP της Entersoft), ενώ θα αναπτυχθούν και οι δομές που απαιτούνται για να υπάρξει αυτοματοποίηση.

Σύμφωνα, δε, με τον Γεράσιμο Βελισσαράτο,  IT Manager των Εκδόσεων Ψυχογιός, «το κτίσιμο της επικοινωνίας ανάμεσα στην πλατφόρμα Magento και τα υφιστάμενα πληροφοριακά συστήματα CRM/ERP της Entersoft θα γίνει εσωτερικά, αξιοποιώντας το υπάρχον δυναμικό της Διεύθυνσης Πληροφορικής». Στα σχέδια της εταιρείας περιλαμβάνεται, τέλος, και η αξιοποίηση του Magento για την ανάπτυξη μιας πλατφόρμας B2B, η οποία θα διευκολύνει την αποστολή παραγγελιών και την επικοινωνία με τα βιβλιοπωλεία και τα συνεργαζόμενα καταστήματα.