Σήμερα, με τον ψηφιακό μετασχηματισμό των επιχειρήσεων να κορυφώνεται, είναι περισσότερο επιτακτικό από ποτέ για τους CIOs να αποδείξουν την προσωπική αξία τους.

Εκπλήσσει, επίσης, το γεγονός το πόσο λίγοι ηγέτες του ΙΤ προβάλουν τα επιτεύγματά τους, ειδικά όσον αφορά τη συμβολή τους στην επίτευξη επιχειρηματικών στόχων. Από την άλλη, το branding ενός CIO δεν έχει να κάνει μόνο με την εργασία. Μπορεί να σχετίζεται με απλές ενδυματολογικές τακτικές, με τα χόμπι του, με την προβολή του στον τύπο, με γενικές συμπεριφορές που προβάλουν την προσωπικότητα και τις ικανότητές του. Στην εποχή όπου μπορεί κανείς να μάθει τα πάντα για σένα από μια απλή μπάρα αναζήτησης είναι πολύ σημαντικό, ακόμα και για τους CIOs, να δίνουν στο προσωπικό τους branding τη σημασία που χρειάζεται. Αυτό αποτελεί έναν πολύ αποτελεσματικό τρόπο για να αποδεικνύουν έμπρακτα στη διοίκηση την αξία τους. Άλλωστε, μόνο αυτοί μπορούν να το κάνουν…