Μια χρονιά δυναμικών επιδόσεων με τον πελάτη στο επίκεντρο ήταν το 2014 για τη Γερμανός, σύμφωνα με όσα ανακοινώθηκαν στο ετήσιο Συνέδριο Συνεργατών του Δικτύου.

Παρά τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει η αγορά της λιανικής, τα καταστήματα Γερμανός πραγματοποίησαν περισσότερες από 20 εκατ. συναλλαγές και υποδέχτηκαν πάνω από 30 εκατ. επισκέπτες (+3% σε σχέση με πέρυσι). Τη χρονιά που πέρασε, η Γερμανός αναδείχθηκε σε πρώτη επιλογή για προϊόντα τεχνολογίας. Και το 2014, καθοριστική ήταν η συνολική συμβολή της αλυσίδας στη διατήρηση και ενίσχυση της πελατειακής βάσης του Ομίλου ΟΤΕ, καθώς συνεισέφερε σημαντικό μέρος των ανανεώσεων και νέων συνδέσεων σε κινητή, σταθερή και τηλεόραση.

Σύμφωνα με όσα ανακοινώθηκαν στο συνέδριο, το 2014 η Γερμανός αναδείχθηκε σε Νο1 προορισμό για Smartphones και No1 προορισμό για το σύνολο της κινητής. Η εταιρεία κράτησε το ηγετικό της μερίδιο στις πωλήσεις κινητών συσκευών, διαθέτοντας μεγάλη γκάμα – τη μεγαλύτερη σε μοντέλα 4G – και ενισχύοντας τις αποκλειστικότητες σε συνεργασία με κορυφαίους κατασκευαστές. Επιπλέον, τα καταστήματα Γερμανός ήταν ο Νο1 προορισμός για service κινητού, ενώ μεγάλη αύξηση σε σχέση με πέρυσι σημείωσαν οι πωλήσεις tablets (+85%) και laptops (+30%).