Αυξημένες κατά 40% σε σύγκριση με το 2019 εκτιμάται ότι ήταν οι πωλήσεις της Lenovo σε Ελλάδα και Κύπρο το 2020, όσον αφορά συσκευές notebooks και desktops για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις, σύμφωνα με τον Γιάννη Χουρδάκη, SMB Sales Manager της εταιρείας για τις δύο χώρες. «Αναφορικά με τις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις, οι πωλήσεις για το σύνολο της αγοράς που περιμένουμε για το 2020 είναι 115.000 τεμάχια notebooks και desktops. Η Lenovo αναμένεται να κλείσει με 25% μερίδιο αγοράς, καταγράφοντας αύξηση +40% συγκριτικά με το 2019», σημειώνει στο NetFAX ο κ. Χουρδάκης.

Το 2020 ήταν αδιαμφισβήτητα μία χρονιά η οποία σημαδεύτηκε από την πανδημία, με κλιμάκωση του ψηφιακού μετασχηματισμού, ωθούμενου από τις νέες ανάγκες που δημιούργησαν η τηλεργασία και η τηλεκπαίδευση. Αυτό που παρατηρήθηκε ήταν μία τεράστια προσαρμογή σε παγκόσμιο επίπεδο, όχι μόνο στην ποσότητα των πωλήσεων, όσο και στο μείγμα των πωλήσεων. «Τα features τα οποία ζήτησε η αγορά ήταν τελείως διαφορετικά από αυτά των προηγούμενων ετών. Στις φορητές συσκευές δόθηκε πολύ μεγάλη έμφαση στο κομμάτι της ασφάλειας. Είδαμε τα audio visual χαρακτηριστικά των συσκευών να είναι σε προτεραιότητα, όπως επίσης οι ευκρινείς οθόνες, η καλή ποιότητα ήχου, η συνδεσιμότητα, και η αντοχή» αναφέρει ο κ. Χουρδάκης.

Η ιδιαιτερότητα της ελληνικής αγοράς

Πάντως, σε αντίθεση με ό,τι συμβαίνει σε διεθνές επίπεδο, η Ελλάδα παρουσιάζει περιορισμένο αριθμό φορητών συσκευών: «Ενώ στην παγκόσμια αγορά βλέπουμε ότι στα προϊόντα που απευθύνονται σε επαγγελματίες χρήστες και σε επιχειρήσεις, οι φορητές συσκευές έχουν τη μερίδα του λέοντος στη χώρα μας διαπιστώνουμε το εξής: το 71% της εγκατεστημένης βάσης των συσκευών που βρίσκονται σε χρήση είναι desktops και μόλις το 24% είναι laptops, εξηγεί ο SMB Sales Manager της Lenovo για Ελλάδα και Κύπρo.

Στις 8 Φεβρουαρίου η κυκλοφορία του ThinkPad XFold

Να σημειωθεί ότι στις 8 Φεβρουαρίου η Lenovo θα λανσάρει το ThinkPad XFold – το πρώτο laptop στον κόσμο με αναδιπλούμενη οθόνη που αλλάζει τα δεδομένα στην εργασία, την ψυχαγωγία και την επικοινωνία. «Η καινοτομία είναι στο DNA της Lenovo. Αυτό που κάνουμε είναι να συστήνουμε νέα form factors που προσπαθούν να βοηθήσουν συγκεκριμένα profiles χρηστών, προκειμένου να γίνουν παραγωγικότεροι και αποτελεσματικότεροι», δηλώνει για το νέο προϊόν της Lenovo ο κ. Χουρδάκης.