Μετά τη διάθεση, τον περασμένο Νοέμβριο, του SAS Viya στην cloud πλατφόρμα Microsoft Azure,, η SAS ανακοίνωσε ότι προχωρά στην επέκταση των cloud υπηρεσιών της, μέσα από νέες συνεργασίες με την Amazon Web Services (AWS) και το Google Cloud. Η ενσωμάτωση του SAS Viya θα προσφέρει στους πελάτες των παρόχων τη δυνατότητα να αξιοποιούν τα analytics της SAS στα cloud περιβάλλοντά τους. «Είμαστε περήφανοι για τη συνεργασία μας με τη Microsoft και τη διάθεση του SAS Viya στο Microsoft Azure. Παρ’ όλα αυτά σεβόμαστε τις αποφάσεις των πελατών μας να διαλέξουν άλλους παρόχους cloud. Θα τους συναντήσουμε εκεί που βρίσκονται τα δεδομένα τους και θα τους βοηθήσουμε να αξιοποιήσουν τις επενδύσεις τους προκειμένου να υλοποιήσουν τα σχεδία τους», δήλωσε ο Jay Upchurch, CIO της SAS, στη διάρκεια διαδικτυακής εκδήλωσης για δημοσιογράφους, με αφορμή το SAS Global Forum, το παγκόσμιο συνέδριο analytics που θα διεξαχθεί στις 25 και 26 Μαΐου.

«Την τελευταία χρονιά, οι εταιρείες που επιτάχυναν τον ψηφιακό τους μετασχηματισμό κατάφεραν να προσαρμοστούν στις νέες συνθήκες της αγοράς. Και ο ψηφιακός μετασχηματισμός απαιτεί να λαμβάνονται αποφάσεις με βάση τα δεδομένα», σημείωσε από την πλευρά του ο Bryan Harris, SAS Chief Technical Officer.

Ψηφιακός βοηθός βασισμένος στην Τεχνητή Νοημοσύνη

Επιπλέον η SAS ανακοίνωσε ότι σε συνεργασία με το Identity Theft Resource Center (ITRC) δημιούργησε έναν ψηφιακό εικονικό βοηθό (chatbot) με την ονομασία, ViVian, βασισμένο σε τεχνολογίες Τεχνητής Νοημοσύνης, για να προστατεύσει τους χρήστες από πιθανές απάτες. «Με την ανάπτυξη του ΑΙ, τα chatbots και οι ψηφιακοί βοηθοί έχουν γίνει mainstream και εφαρμόζονται σε πολλούς κλάδους, όπως οι χρηματοοικονομικές υπηρεσίες, το λιανεμπόριο και η υγεία », δήλωσε ο Saurabh Gupta, Senior Director of Data and Analytics της SAS.  Να σημειωθεί τέλος, ότι το 2020 η SAS κατέγραψε κύκλο εργασιών 3 δισεκατομμύρια δολάρια, με το μεγαλύτερο μέρος των εσόδων από υπηρεσίες (30%) να προέρχεται από τον τραπεζικό τομέα.