Στο πλαίσιο του ψηφιακού της μετασχηματισμού, η Printec, με την υποστήριξη της EY, εγκαθιστά το SAP S/4HANA Cloud και το SAP Field Service Management. Η Printec έχει ήδη ολοκληρώσει τις πρώτες φάσεις του έργου και συνεχίζει την υλοποίηση της τρίτης και τελευταίας φάσης που αναμένεται να ολοκληρωθεί τον Ιανουάριο του 2022. Οι δύο πρώτες φάσεις ολοκληρώθηκα, με Κροατία και Ελλάδα να υλοποιούν και τις δύο προαναφερθείσες λύσεις, και τις Αλβανία, Βοσνία και Ερζεγοβίνη, Τσεχία, Κύπρο, Κόσοβο, Μαυροβούνιο, Βόρεια Μακεδονία και Σερβία να υλοποιούν αποκλειστικά το SAP Field Service Management.

Αυτοματοποίηση των διαδικασιών
Με το SAP S/4HANA Cloud – το νέας γενιάς ERP σύστημα της SAP – η Printec αυτοματοποίησε και ενοποίησε τις επιχειρησιακές της διαδικασίες σε όλο το φάσμα του οργανισμού και κατόρθωσε να λειτουργεί αποτελεσματικότερα και να λαμβάνει καλύτερες αποφάσεις. Η πλατφόρμα SAP Field Service Management, διασυνδέει πλέον το τμήμα εξυπηρέτησης πελάτων με τους τεχνικούς που επισκέπτονται επιτόπου τους πελάτες και πραγματοποιούν την συντήρηση του εξοπλισμού, με στόχο τους βελτιωμένους χρόνους απόκρισης, την αύξηση της ικανοποίησης των πελατών, την μείωση του κόστους εξυπηρέτησης του δικτύου πελατών, καθώς και την αύξηση των εσόδων.