Χρηματοδότηση ύψους 2,5 εκατομμυρίων δολαρίων εξασφάλισε η ελληνική εταιρεία Baresquare, που δραστηριοποιείται στον τομέα των analytics, σε γύρο χρηματοδότησης του οποίου ηγήθηκε το ευρωπαϊκό venture capital «btov Partners». Με την υποστήριξη της btov, η Baresquare θα ενισχύσει τις προσπάθειές της για να καταστήσει τα προϊόντα της πιο προσβάσιμα σε όλους, παρέχοντας έναν «αναλυτή 24/7» σε ομάδες που πιθανότατα δεν έχουν κανέναν.

Η πλατφόρμα της Baresquare στηρίζεται στα analytics με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης, μετασχηματίζοντας τον τρόπο με τον οποίο επεξεργάζονται δεδομένα οι επαγγελματίες στο μάρκετινγκ, το ηλεκτρονικό εμπόριο και το λιανεμπόριο. Η πλατφόρμα εντοπίζει δυνατότητες βελτιστοποίησης της εμπειρίας του πελάτη, βοηθώντας εταιρείες όπως η Sony, η Pulse Insights και η Domes Resorts. «Ο κόσμος είναι πνιγμένος στα δεδομένα, παραλύει από τον υψηλό όγκο και την περιπλοκότητα των δεδομένων», δήλωσε ο Γιώργος Γρηγοριάδης, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Baresquare, προσθέτοντας: «Δεν μπορούμε να συνεχίσουμε να δουλεύουμε με τα δεδομένα με τον ίδιο τρόπο, γιατί σύντομα αυτό δεν θα είναι ανθρωπίνως δυνατό.

Γι’ αυτό η Baresquare έχει αναπτύξει ένα scalable, βασισμένο στo cloud λογισμικό analytics που μετατρέπει τα δεδομένα σε δράση. Παίρνουμε ξανά τα ηνία, ώστε τα δεδομένα να δουλεύουν ξανά για τους ανθρώπους, και όχι το αντίστροφο».