Στην περαιτέρω ενίσχυση της εξωστρέφειας και στη συνέχιση της ανάπτυξης σε νέες αγορές έχει επικεντρώσει τη στρατηγική της για τη χρονιά που διανύουμε η Profile Software. Πιο συγκεκριμένα, στις προτεραιότητες του ομίλου για την τρέχουσα χρήση περιλαμβάνεται η περαιτέρω βελτίωση της θέσης του στις αγορές της Αγγλίας, Γαλλίας, Κύπρου, Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων και της Σκανδιναβίας καθώς και η διείσδυση σε νέες αγορές, κυρίως μέσω:

  • της περαιτέρω ενίσχυσης της δραστηριοποίησής του στο εξωτερικό, εφόσον διατηρεί και εδραιώνει την παρουσία του με γραφεία και θυγατρικές, καθώς και με επιπλέον συνεργασίες αντιπροσώπευσης σε Ελλάδα, Γαλλία, Κύπρο, Ηνωμένο Βασίλειο, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Σιγκαπούρη και Σκανδιναβία
  • της πρόσληψης νέου και εξειδικευμένου προσωπικού
  • της ανάπτυξης και παρουσίασης νέων λειτουργιών και καινοτόμων προϊόντων στην εγχώρια και διεθνή αγορά,
  • του περιορισμού των δαπανών, ο οποίος ήδη υλοποιείται μέσω της αναδιοργάνωσης των εταιρικών λειτουργιών και των επιμέρους διευθύνσεων, με σκοπό την βέλτιστη αξιοποίηση όλων των σχετικών δυνατοτήτων που παρέχονται σε παγκόσμιο επίπεδο στον κλάδο της πληροφορικής,
  • της στοχευμένης προσέγγισης νέων έργων και ιδίως σύνθετων έργων πληροφορικής.

Η κατάσταση στην Ουκρανία και οι πιθανές επιπτώσεις
Δεδομένου ότι ο όμιλος δεν έχει παρουσία σε Ρωσία και Ουκρανία μέσω θυγατρικής εταιρείας, δεν φαίνεται να υπάρχει άμεσος κίνδυνος τόσο σε επίπεδο παραγωγικής λειτουργίας ή ασφάλειας εργαζομένων του ομίλου. Επιπρόσθετα, όπως σημειώνεται, δεν φαίνεται να υπάρχει άμεση επίπτωση στο κύκλο εργασιών, δεδομένου ότι δεν υπάρχουν σημαντικές υλοποιήσεις στις χώρες αυτές. Παρόλα αυτά, δεδομένου και της εξωστρέφειας του ομίλου η διοίκηση παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις οι οποίες μεταβάλλονται με ταχείς ρυθμούς και των οποίων η πρόβλεψη της έκτασης και διάρκειας της κρίσης καθώς και των πιθανών συνεπειών που θα επιφέρει στην παγκόσμια οικονομία είναι δύσκολο να προβλεφθούν στη παρούσα φάση.

Υπενθυμίζεται ότι σε ενοποιημένο επίπεδο, ο κύκλος εργασιών του ομίλου ανήλθε το 2021  σε 20,1 εκατ. έναντι 15 εκατ. το 2020, αυξημένος κατά 34% ως αποτέλεσμα των νέων έργων, αλλά και της σταθερής προτίμησης των υφιστάμενων πελατών στις λύσεις που αναπτύσσει η εταιρεία.