Παραμένουν οι «σκιές» στην παγκόσμια αγορά smartphones, καθώς για δεύτερο συνεχόμενο τρίμηνο διαπιστώνεται μείωση πωλήσεων. Σύμφωνα με την εταιρεία Canalys, οι παγκόσμιες πωλήσεις smartphone μειώθηκαν κατά 9% το δεύτερο τρίμηνο του 2022, σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό τρίμηνο, λόγω της συνεχιζόμενης οικονομικής αβεβαιότητας. Από την πλευρά τους, οι ίδιοι οι κατασκευαστές αναθεωρούν την εμπορική τους στρατηγική, προχωρώντας σε αλλαγές στο χαρτοφυλάκιό τους, ώστε να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα.

Όπως αναφέρει η εταιρεία, το εξεταζόμενο τρίμηνο η Samsung κατέλαβε την πρώτη θέση, με μερίδιο αγοράς 21%, καθώς ενίσχυσε την προσφορά της στη σειρά Galaxy Α.  Η Apple ήρθε δεύτερη με μερίδιο 17%, καθώς το iPhone 13 παρέμεινε σε υψηλή ζήτηση, ενώ η Xiaomi, η OPPO και η vivo συνέχισαν να «ανταγωνίζονται» στην Κίνα, χάνοντας μερίδια αγοράς  σε παγκόσμιο επίπεδο (14%, 10%  και 9% αντίστοιχα).

«Η πτώση της ζήτησης προκαλεί μεγάλη ανησυχία για ολόκληρη την αλυσίδα εφοδιασμού smartphones. «Ενώ οι προμήθειες εξαρτημάτων και οι πιέσεις κόστους μειώνονται, εξακολουθούν να υπάρχουν ορισμένες ανησυχίες όσον αφορά την εφοδιαστική αλυσίδα, αλλά και την ίδια την παραγωγή, όπως οι αυστηρότεροι νόμοι για τις εισαγωγές και οι τελωνειακές διαδικασίες ορισμένων αναδυόμενων αγορών, που καθυστερούν τις αποστολές», εξηγούν οι αναλυτές της Canalys.