Για λίγες μέρες, 16-18 Μαΐου, τα λαμπερά φώτα της πόλης του Las Vegas στράφηκαν στο ετήσιο συνέδριο της CA, το CA World 2010...

Καλωσορίζοντας περισσότερους από 7000 πελάτες, συνεργάτες, υπαλλήλους, δημοσιογράφους και αναλυτές από όλο τον κόσμο, ο Bill McCracken, CEO της CA, άνοιξε το CA World 2010, σηματοδοτώντας ταυτόχρονα ένα νέο ξεκίνημα για την εταιρεία, με νέα κατεύθυνση και νέο brand name: και επισήμως πλέον, η CA μετονομάζεται σε CA Technologies. Η παρουσίαση του CEO της CA, με μεταδοτική προς το κοινό ενέργεια, εστίασε στο πώς η CA Technologies μπορεί να βοηθήσει τους πελάτες της να ανταποκριθούν στις συνεχώς μεταβαλλόμενες επιχειρηματικές ανάγκες μέσα από ένα δυναμικό χαρτοφυλάκιο λύσεων, προϊόντων και τεχνολογιών.

Οπως επισήμανε στην εναρκτήρια ομιλία του ο Bill McCracken, η βιομηχανία της Πληροφορικής βρίσκεται σε ένα κρίσιμο σημείο καμπής και οι επιχειρήσεις θα αγκαλιάσουν το virtualization και το cloud computing προκειμένου να παραμείνουν ανταγωνιστικές. «Οταν οι οικονομικές συνθήκες, οι τεχνολογικές εξελίξεις και οι ανάγκες των πελατών ευθυγραμμίζονται, τότε συντελείται αλλαγή, μεταμόρφωση», υποστήριξε ο CEO της CA, και συνέχισε: «Καθώς αναδυόμαστε από την παγκόσμια οικονομική ύφεση, βρισκόμαστε μπροστά στην τεράστια ευκαιρία να κάνουμε το βήμα μπροστά και να ασπαστούμε την αλλαγή, ή αλλιώς θα διακινδυνέψουμε να μείνουμε πίσω».

Στην παρουσίασή του ο McCracken περιέγραψε, επίσης, το όραμα για το πώς όλες οι επιχειρήσεις θα εξελιχθούν: «Οι άνθρωποι ακόμα με ρωτούν αν πιστεύω ότι το cloud πρόκειται να συμβεί στα αλήθεια. Η απάντησή μου είναι όχι, δεν νομίζω ότι πρόκειται να συμβεί. Το ξέρω ότι πρόκειται να συμβεί, γιατί συμβαίνει ήδη. Το Virtualization και το cloud computing θα επιτρέψει στις επιχειρήσεις να προσαρμοστούν στην ταχέως μεταβαλλόμενη αγορά και ανάγκες των πελατών. Και εμείς θα είμαστε εκεί να βοηθήσουμε τους πελάτες μας να κερδίσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα καθώς διανύουμε αυτό το κρίσιμο σημείο καμπής στον κλάδο μας».

Σύμφωνα με τον McCracken, η CA Technologies ακολουθεί ένα επιθετικό πρόγραμμα επενδύσεων προκειμένου να κερδίσει την ηγετική θέση στις βασικές αγορές που αποτελούν τη βάση της στρατηγικής ανάπτυξης της εταιρείας -identity & access management, IT management as a Service, virtualization management και cloud computing-, ενώ ταυτόχρονα συνεχίζει να αναπτύσσεται στην περιοχή του mainframe.

Η CA επέδειξε στο συνέδριο καινούργια τεχνολογία και λάνσαρε καινούργια προϊόντα για τις εταιρείες που θέλουν να αποκτήσουν όλα τα οφέλη που έχει να προσφέρει το cloud και το virtualization -συμπεριλαμβανομένων της μείωσης του κόστους διαχείρισης του ΙΤ και της μεγαλύτερης προσαρμοστικότητας-, ενώ ταυτόχρονα θέλουν να διατηρήσουν τα εταιρικά στάνταρντ για ασφάλεια, αξιοπιστία και συμμόρφωση.

«Η λειτουργία του ΙΤ σε μία συνδεδεμένη στο σύννεφο εταιρεία θα μοιάζει περισσότερο με τη λειτουργία μιας εφοδιαστικής αλυσίδας, όπου οι οργανισμοί μπορούν να αξιοποιούν τις υπηρεσίες Πληροφορικής ανάλογα με τις ανάγκες τους – προσδιορίζοντας πότε, πού και πώς ακριβώς αυτές θα παραδίδονται», είπε ο CEO της CA. «Αυτό δεν ήταν ποτέ πιο σημαντικό, καθώς τα επιχειρηματικά μοντέλα δεν αλλάζουν πια κάθε λίγα χρόνια, ούτε καν μια φορά το χρόνο. Οι κύκλοι είναι ολοένα και περισσότερο πιο σύντομοι, κάτι που δημιουργεί στον CIO και το τμήμα του μια σειρά καινούργιων απαιτήσεων».


Η IT εφοδιαστική αλυσίδα
Το πρωί της δεύτερης μέρας του συνεδρίου, και χτίζοντας πάνω στο momentum του kick off της προηγούμενης μέρας, τα υψηλόβαθμα στελέχη της CA, Ajei Gopal και Chris O’Malley, αξιοποίησαν τις keynote ομιλίες τους για να αποσαφηνίσουν στους παρευρισκόμενους τα καινούργια εργαλεία και στρατηγικές που η CA εισάγει και τα οποία έχουν σχεδιαστεί για να βοηθήσουν τους οργανισμούς να μετασχηματίσουν αποτελεσματικά τις λειτουργίες του ΙΤ.

Πιο συγκεκριμένα, ο Ajei Gopal, Executive Vice President της CA, σκιαγράφησε το μέλλον του ΙΤ καθώς οι οργανισμοί συνδέονται περισσότερο στο ‘σύννεφο’ και ο κλάδος βιώνει την πρώτη του μεγάλη μεταβολή στον 21ο αιώνα. Απευθυνόμενος σε χιλιάδες CIOs, στελέχη και επαγγελματίες της Πληροφορικής, ο Gopal εξήγησε πώς το ‘σύννεφο’ μετασχηματίζει τον τρόπο που διαχειριζόμαστε και διασφαλίζουμε το ΙΤ.

«Αντί να είναι ένας μονολιθικός προμηθευτής υπηρεσιών τεχνολογίας, το τμήμα ΙΤ γίνεται ο manager μιας δυναμικής εφοδιαστικής αλυσίδας εσωτερικών και εξωτερικών πόρων που παρέχουν υπηρεσίες στο business και τους εσωτερικούς και εξωτερικούς πελάτες του», υποστήριξε ο Gopal και συνέχισε: «Οταν αυτό συμβαίνει, όλη η ρητορική σχετικά με την ευθυγράμμιση του ΙΤ με το business είναι άνευ σημασίας γιατί πλέον -για πολλές εταιρείες- το ΙΤ είναι το business».

Ο Chris O’Malley, Executive Vice President των Cloud Products & Solutions Business Line της CA Technologies παρουσίασε για πρώτη φορά την καινούργια Cloud Connected Management Suite της CA, τη στρατηγική της εταιρείας για να βοηθήσει τους πελάτες της να αξιοποιήσουν την επιχειρηματική αξία του cloud computing ως κομμάτι του ευρύτερου εταιρικού περιβάλλοντος Πληροφορικής.

«Παραδοσιακά, το ΙΤ βασιζόταν σχεδόν αποκλειστικά σε εσωτερικούς πόρους και υποδομές για να ανταποκριθεί στις ανάγκες της εταιρείας», υπογράμμισε ο O’Malley και συνέχισε: «αλλά καθώς οι εταιρείες ‘αγκαλιάζουν’ το cloud computing, ολοένα και περισσότερο συνεργάζονται με οποιοδήποτε εξωτερικό πάροχο μπορεί να τους βοηθήσει να ανταποκριθούν στις μεταβαλλόμενες απαιτήσεις. Αυτό σημαίνει ότι η ικανότητα ενός οργανισμού να αποκτήσει ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα από την τεχνολογία θα εξαρτάται από την ικανότητά του να βελτιστοποιεί συνεχώς την ΙΤ εφοδιαστική αλυσίδα του».

H CA έχει καινούργιο όνομα: CA Technologies
Την πρώτη μέρα του CA World 2010, το ετήσιο συνέδριο της CA, η εταιρεία αποκάλυψε το καινούργιο της όνομα, CA Technologies, για να υπογραμμίσει τη δέσμευσή της στη διαχείριση και διασφάλιση των περιβαλλόντων Πληροφορικής αλλά και την παροχή στους πελάτες της περισσότερο ευέλικτων ΙΤ υπηρεσιών.

«Το όνομα CA Technologies αναγνωρίζει την ιστορία μας και δείχνει το μέλλον μας ως leader στην παροχή λύσεων που θα ανατρέψουν τον τρόπο με τον οποίο η Πληροφορική ενισχύει την επιχειρηματική επιδεξιότητα», είπε ο Bill McCracken, CEO της εταιρείας. «Λειτουργούμε με μία τολμηρή στρατηγική για να παρέχουμε στους πελάτες μας άνευ προηγουμένου επίπεδα ταχύτητας και ευελιξίας».

Η αλλαγή του ονόματος και του brand σε CA Technologies σχεδιάστηκε αξιοποιώντας τη βαθιά γνώση σχεδόν 700 πελατών, συνεργατών και thought leaders της αγοράς, και αναπτύχθηκε για να διασφαλίσει την παράδοση μιας συνεπούς ιστορίας στην αγορά η οποία θα αντανακλά το πλήρες βάθος και έκταση του τι προσφέρει η CA. «Η ενοποιημένη marketing εκστρατεία μας και η αλλαγή του ονόματος περικλείει ένα ενοποιημένο brand μήνυμα και εικόνα στους παγκόσμιους πελάτες μας», υποστήριξε η Marianne Budnik, Chief Marketing Officer της CA Technology.