Η εκδήλωση, που διοργανώθηκε στις 20 Οκτωβρίου, είχε ως στόχο να ενημερώσει τα 500 και πλέον στελέχη της ελληνικής και κυπριακής αγοράς για τη στρατηγική της Oracle στην τεχνολογία, τις επιχειρηματικές εφαρμογές αλλά και το hardware, καθώς ήταν η πρώτη εκδήλωση μετά την ολοκλήρωση της εξαγοράς της Sun Microsystems στην Ελλάδα. Επιπλέον, μέσω των παράλληλων συνεδριών που εστίασαν στη βάση δεδομένων, το middleware, το hardware, το ΒΙ/ΕPM, τις επιχειρηματικές εφαρμογές και τον τομέα των Τηλεπικοινωνιών, παρουσιάστηκαν νέα προϊόντα όπως το Oracle Business Intelligence 11g, προϊοντικές εξελίξεις, καθώς και επιτυχημένες υλοποιήσεις από τους ίδιους τους πελάτες και συνεργάτες της Oracle.

Πληρότητα προτάσεων
Στο πλαίσιο της εκδήλωσης, είχαμε τη δυνατότητα να συζητήσουμε με τους Αντώνη Μονοκρούσο, Πρόεδρο & Διευθύνοντα Σύμβουλο Oracle Ελλάς, Cluster Leader Ελλάδας, Κύπρου, Μάλτας, Αλβανίας, Κοσόβου & ΠΓΔΜ, Βασίλη Δημόπουλο, Vice President Applications, Oracle EE & CIS, Alain Ozan, Vice President Technology, Oracle EE & CIS, Haspeter Kipfer, Vice President Hardware, Oracle EE & CIS και Cenk Kiral, Senior Sales Director BI & EPM solutions, Oracle EE & CIS. Η συζήτηση άνοιξε, όπως άλλωστε ήταν αναμενόμενο, με το νέο integrated σύστημα της Oracle, το οποίο κάτω από το brand «Exalogic» ενοποιεί λογισμικό, middleware και hardware με στόχο τις βέλτιστες επιδόσεις και τη μείωση του κόστους λειτουργίας και συντήρησης.

Σύμφωνα με τον Alain Ozan, τα συστήματα Exalogic θα βρεθούν
στην αρένα του ανταγωνισμού με 3 σημαντικά πλεονεκτήματα. Το brand της Oracle, την ποιότητα υπηρεσιών που επάγεται του brand και τη μείωση κόστους που θα προσφέρουν,το οποίο τελικά την περίοδο που βιώνουμε να είναι και το πιο σημαντικό.

Τα Exalogic αναμένεται να είναι διαθέσιμα στο πρώτο τρίμηνο του 2011 και όπως δηλώνει ο Haspeter Kipfer, «Μέχρι τώρα η καινοτομία έχει αυξήσει την πολυπλοκότητα, ενώ τώρα ήρθε η ώρα να τη μειώσει, κάτι που η Oracle προσπαθεί να κάνει τόσο μέσω των συστημάτων Exalogic, όσο και μέσω των συστημάτων Exadata που ενοποιούν hardware και λογισμικό database δίνοντας σήμερα τις καλύτερες επιδόσεις στη χαμηλότερη τιμή».

Τα στελέχη της Oracle πιστεύουν βαθιά ότι η ενοποίηση που επιχειρούν θα μειώσει σημαντικά τα λειτουργικά έξοδα των επιχειρήσεων και θα ενισχύσει τις επιδόσεις των εφαρμογών. «Με τα προϊόντα αυτά της Oracle o κάθε πελάτης μπορεί να διαμορφώσει το σύνολο της λύσης που θέλει, οπότε δεν χρειάζεται να αναζητήσει λύσεις τρίτων που δεν είναι βέβαιο ότι θα ταιριάζουν απόλυτα», δηλώνει ο Haspeter Kipfer και συμπληρώνει «μόνο στο Solaris 11 έχουν ενσωματωθεί τα αποτελέσματα 2.000 projects και 140 πατέντες».

Ακόμα και το πακέτο των Fusion Applications, στο οποίο η Oracle έχει επενδύσει πολύ χρόνο και χρήμα, αποτελεί, σύμφωνα με τον Βασίλη Δημόπουλο, ένα μονο κομμάτι των προτάσεων που προσφέρονται στον πελάτη, καθώς υπάρχουν πολλαπλές επιλογές. Μπορεί να επιλέξει να προχωρήσει σε αναβαθμίσεις, εφόσον το επιθυμεί, και στο χρονικό διάστημα που τον εξυπηρετεί, με βάση τις επιχειρηματικές του ανάγκες.

Μπορεί να επιλέξει το ενοποιημένο περιβάλλον των Fusion Applications ή ένα πακέτο από άλλα υφιστάμενα modules που θα καλύπτουν ακριβώς τις ανάγκες της επιχείρησής του. Ο σχεδιασμός των Fusion Applications είναι ιδιαίτερα καινοτόμος και εξελιγμένος, προσφέροντας στον τελικό χρήστη πρωτόγνωρες δυνατότητες πρόσβασης, χρήσης και αξιοποίησης των διαθέσιμων πληροφοριών. Συμπληρώνουν ουσιαστικά το σύνολο εφαρμογών της Oracle και είναι, βεβαίως, βασισμένες στις αρχές της πληρότητας, των ανοιχτών προτύπων και της ολοκλήρωσης.

Το 2011 δεν είναι μακριά, και μέχρι ποιο βαθμό και πότε οι ελληνικές επιχειρήσεις θα συνεχίσουν να επηρεάζονται από την οικονομική κρίση και άρα θα επενδύουν λιγότερο σε νέα τεχνολογία παραμένει, σύμφωνα και με τον Αντώνη Μονοκρούσο «το πιο δύσκολο ερώτημα σήμερα να απαντηθεί».

Ο Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της Oracle Ελλάς δηλώνει αισιόδοξος μεσο-μακροπρόθεσμα, αλλά παραμένει επιφυλακτικός για το επόμενο διάστημα, όπως άλλωστε συμβαίνει σήμερα με τα περισσότερα στελέχη που διαμορφώνουν την αγορά του IT και όχι μόνο.