Η συγκεκριμένη λύση σχεδιάστηκε για να βοηθά τα στελέχη που ασχολούνται κυρίως με το marketing, να κατανοούν, να προβλέπουν και να ενεργούν με βάση τα δεδομένα που κυκλοφορούν στα κοινωνικά δίκτυα, απεικονίζοντας πώς οι άνθρωποι αισθάνονται σχετικά με τα προϊόντα ή τις ίδιες τις εταιρείες, ποιός τους επηρεάζει και πώς οι συνομιλίες στα κοινωνικά δίκτυα επηρεάζουν τα επιχειρηματικά αποτελέσματα.

Η SAS τώρα εμπλουτίζει τη λύση SAS Social Media Analytics με μια σειρά νέων χαρακτηριστικών που αναβαθμίζουν σημαντικά την αναλυτική δυνατότητά της. Οι νέες λειτουργίες περιλαμβάνουν: κοινωνικές κάρτες αξιολόγησης (scorecards), ένα κομβικό σημείο για τους συγγραφείς των σχολίων, καθώς και σε βάθος γνώση όσον αφορά στην εικόνα των ανταγωνιστών στα κοινωνικά δίκτυα.

Βελτιώσεις έχουν γίνει και στο back end της λύσης, με σημαντικότερη την προσθήκη “συναισθηματικών μηχανών” για έξι νέους κλάδους – την online λιανική, τη φιλοξενία και τα τυχερά παιχνίδια, τη λιανική με πολλαπλά κανάλια, τις τηλεπικοινωνίες, τη λιανική τραπεζική και την αυτοκινητοβιομηχανία.