Το βίντεο-παρωδία των T-Mobile και Saatchi & Saatchi London για τον πριγκιπικό γάμο του William βρέθηκε στην κορυφή της λίστας με τα περισσότερα views για το 2011.

Το βίντεο λανσαρίστηκε τον Απρίλιο και πλέον έχει ξεπεράσει τα 24 εκατ. views. Στη δεύτερη θέση της προτίμησης των βρετανών βρέθηκε το «Jamal Edwards» από την BBH για το Google Chrome, ενώ στο «βάθρο» ανέβηκε και το «The Asos Urban Tour of London preview» πάλι από την BBH.

Το Top 10 συμπλήρωσαν η Deutsch με το «The Force», η JWT και το «Listering Mouth vs Life», η David & Goliath με το «The New Kia Picanto», η Adam & Eve και το «The Long Wait», το «Gets back to you» από την Abbott Mead Vickers BBDO, το «Flora Cuisine Vernon and Gladys introduce a new way to cook» της DDB UK και, τέλος, το «Nokia N8 Pink Freedom» από τη Wieden & Kennedy US.