H εξέλιξη της τεχνολογίας στην κινητή τηλεφωνία τόσο όσον αφορά στα δίκτυα όσο και στα smartphones δημιούργησε ένα ιδανικό περιβάλλον για την ανάπτυξη και υιοθέτηση των mServices. Ενός μοναδικού συνόλου λύσεων σε ψηφιακή μορφή που ήρθαν για να δώσουν νέες διαστάσεις στο mobile marketing.

Τα mServices βασίζονται σε linear ή 2D barcodes και δίνουν τη δυνατότητα στον εταιρικό χρήστη να δημιουργήσει εντυπωσιακές κάρτες μέλους (mcard), κάρτες πιστότητας και ανταμοιβής (mLoyalty), κουπόνια (mCoupon) προσκλήσεις και εισιτήρια (mTicket) και στη συνέχεια να τις αποστείλει στα κινητά τηλέφωνα των πελατών του!

Στις λύσεις mServices, η καταχώρηση των στοιχείων, η έκδοση/επανέκδοση της κάρτας, του κουπονιού ή του εισιτηρίου, η αποστολή και παρακολούθησή τους γίνονται άμεσα, εύκολα και οικονομικά είτε μέσα από online πλατφόρμα, είτε και μέσα από τη χρήση ψηφιακών opt-in μηχανισμών όπως ιστοσελίδες, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, mApps και Premium SMS.

Αρκετές φορές η χρήση των mServices, υποστηρίζεται από έναν ολοκληρωμένο μηχανισμό validation για την ανάγνωση και εξαργύρωση ψηφιακών καρτών, κουπονιών και εισιτηρίων, ο οποίος διατίθεται τόσο σε web όσο και σε mobile (iOS & Android) περιβάλλον. Τα mServices δεν αντικαθιστούν την υφιστάμενη υλικοτεχνική υποδομή και την προβολή της εταιρείας μέσα από τις κάρτες πιστότητας ή τα κουπόνια.

Προστιθέμενη αξία
Στην ουσία έρχονται να τα εξελίξουν και να τους προσδώσουν προστιθέμενη αξία προσελκύοντας τους πελάτες που είναι εξοικειωμένοι με τις νέες τεχνολογίες, πελάτες με “πράσινη” συνείδηση αλλά πάνω απ’ όλα, τους ηλικιακά νεότερους καταναλωτές που αντιδρούν πιο εύκολα σε αυτές τις μεθόδους (tech early adopters)

mCoupons
Ένα από τα πιο διαδεδομένα mServices στο εξωτερικό και δει στην αγορά των ΗΠΑ είναι η λύση mCoupons. Τα ψηφιακά κουπόνια αποστέλλονται στα κινητά τηλέφωνα των πελατών είτε με την μορφή SMS με weblink, είτε μέσω push notification σε περιβάλλον mobile app. Έτσι κατά την προσέλευσή τους στο κατάστημα, οι πελάτες χρειάζεται απλά να σκανάρουν την οθόνη του κινητού τους στον ειδικό αναγνώστη.

Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της Juniper Research, προβλέπεται αύξηση 30% στα επόμενα δυο χρόνια της χρήσης των mCoupons ως μέσο προβολής και επικοινωνίας των εταιρειών προς τους καταναλωτές τους. Η πολυλειτουργική φύση των mCoupons, τα καθιστά κάτι παραπάνω από έναν παραδοσιακό δίαυλο προβολής. Τα mCoupons είναι μια ευέλικτη, διαδραστική, πρωτότυπη και κυρίως μετρήσιμη πλατφόρμα διαφήμισης που κάνει πιο εύκολη την γνωριμία και απόκτηση ενός νέου προϊόντος μέσα από μια προσφορά.

Αξιοποιώντας τις συνήθειες των καταναλωτών μέσα από τα στοιχεία που υπάρχουν στο CRM/ERP της εκάστοτε εταιρείας, η αποστολή mCoupons δίνει την δυνατότητα να σταλούν ακόμα και ειδικές προσφορές σε ομάδες καταναλωτών ή ακόμα και προσωποποιημένες σε κάθε καταναλωτή ξεχωριστά.

Στην ουσία τα mCoupons είναι ένα ισχυρό call to action. Δίνει το κίνητρο στον καταναλωτή να αγοράσει το προϊόν με το όφελος της έκπτωσης και κατ’ επέκταση τον κατευθύνει στο κατάστημα που το διαθέτει. Αφού έχει αποκτηθεί το προϊόν, το mCoupon δημιουργεί και μια σχέση πιστότητας μεταξύ του καταναλωτή και της εταιρείας. Σχέση η οποία χτίζεται μέσα από επαναλαμβανόμενες προσφορές αφού η αποστολή και η απόκτηση του mCoupon είναι άμεση και προσιτή στον καταναλωτή. 

Το mobile marketing μας δίνει την δυνατότητα να αυξήσουμε την πιστότητα των πελατών μας, το brand awareness και τις πωλήσεις. Είναι ένας άμεσος και δυνατός τρόπος να επικοινωνήσουμε με τους πελάτες γι’ αυτό και πολλά καταστήματα, τράπεζες, πολυκαταστήματα, εμπορικά κέντρα και εκθέσεις έχουν εμπιστευτεί στην Yuboto την μετάβασή τους στην mobile εποχή!