Η Cognity ανέλαβε το έργο Enterprise CRM της Interamerican, το οποίο θα καλύψει με ολοκληρωμένο τρόπο τις διαδικασίες μάρκετινγκ, πωλήσεων και εξυπηρέτησης πελατών του Ομίλου Interamerican.

Το έργο βασίζεται στη επιτυχημένη υλοποίηση του συστήματος Master Data Management & Data Quality της Interamerican, που επίσης πραγματοποίησε η Cognity το 2010. Μέσω του έργου Enterprise CRM, η Cognity θα καλύψει τις διαδικασίες υποστήριξης και εξυπηρέτησης πελατών (Customer Service), όπως διενεργούνται από το Contact Center και τα συνεργαζόμενα τμήματα εξυπηρέτησης της Interamerican.

Παράλληλα, θα υποστηρίξει τις διαδικασίες πωλήσεων (Sales) που περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων, τη δημιουργία προσφορών και συμβολαίων για το Anytime, το οποίο αποτελεί την 1η και πλέον επιτυχημένη υπηρεσία Direct Ασφάλισης στην Ελλάδα.

Τέλος, το έργο θα καλύψει και τις διαδικασίες μάρκετινγκ, μέσω της υλοποίησης ενός ολοκληρωμένου συστήματος Marketing Automation & Campaign Management, που έχει ως στόχο να διατηρήσει το πελατολόγιο της Interamerican και να το διευρύνει μέσω στοχευμένων εκστρατειών και ενεργειών.