Μια νέα έρευνα από το ConsumerLab της Ericsson με τίτλο « Νέοι επαγγελματίες στη δουλειά» εστιάζει στους εργαζόμενους ηλικίας 22-29 στις Η.Π.Α., που έχουν ανώτατη μόρφωση και οι οποίοι είναι φιλόδοξοι, διορατικοί και φαντάζονται τους εαυτούς τους σε ηγετικές θέσεις στο μέλλον.

Κάποια σημαντικά ευρήματα αυτής της αναφοράς είναι ότι οι Millennials χειρίζονται καλά την προσωπική τους ζωή εν ώρα εργασίας. Παρόλα αυτά, δεν αφήνουν απαραιτήτως τη δουλειά να εισέλθει στην προσωπική τους ζωή. Αν και είναι πρόθυμοι να έχουν καλές αποδόσεις, είναι σχεδόν αδύνατο γι’ αυτούς να αφήσουν την προσωπική τους ζωή πίσω, αφού ελέγχουν τακτικά το Facebook, συμμετέχουν σε ανταλλαγή άμεσων μηνυμάτων και στέλνουν και λαμβάνουν κείμενα στις συσκευές τους καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας.
Το 45% των Millennials χρησιμοποιούν τα προσωπικά τους τηλέφωνα, που πληρώνουν μόνοι τους, στη δουλειά. Αυτό σημαίνει πως πληρώνουν το τηλέφωνο και για χρήση που σχετίζεται με θέματα της δουλειάς τους. Σήμερα, 23% των Millennials έχουν κινητά τηλέφωνα (κυρίως smartphones) που είναι πλήρως ή εν μέρει πληρωμένα από τους εργοδότες τους.

Τέλος, οι νέοι επαγγελματίες είναι ανυπόμονοι. Όντας μέρος της γενιάς του Facebook, επιζητούν άμεση ικανοποίηση. Αυτό τους χαρακτηρίζει από χαμηλή ανοχή σε μεθόδους επικοινωνίας που είναι αργές ή που δε τους παρέχουν άμεση ανατροφοδότηση.