Η βελτιωμένη και σταθερή απόδοση των δικτύων είναι ζωτικής σημασίας για τη διασφάλιση της πιστότητας των συνδρομητών που χρησιμοποιούν smartphones, δίνοντας στους παρόχους ένα σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Τα ευρήματα αυτά προέρχονται από την έκθεση του Ericsson ConsumerLab, η οποία επίσης αναφέρει ότι τα τρέχοντα δίκτυα κινητής τηλεφωνίας δεν ανταποκρίνονται στις προσδοκίες των χρηστών.
Έως και 60% των χρηστών smartphone δηλώνουν ότι τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα αντιμετωπίζουν προβλήματα, ενώ πάνω από το 30% των χρηστών αντιμετωπίζουν προβλήματα σε καθημερινή βάση. Η έρευνα εξετάζει τους παράγοντες που επηρεάζουν την πιστότητα του χρήστη σε σχέση με το brand του παρόχου, λέει ο Anders Kalvemark, Senior Advisor, Consumer Insights του Ericsson ConsumerLab.
«Η ανάλυσή μας δείχνει ότι η απόδοση των δικτύων είναι σήμερα η κινητήρια δύναμη της πιστότητας σε ένα πάροχο, ακολουθούμενη από το κόστος της συνδρομής», λέει. Οι παράγοντες αυτοί πρέπει να βελτιωθούν ώστε να ενισχυθεί η πιστότητα των συνδρομητών. Για να εξασφαλιστεί μια καλή εμπειρία για τους χρήστες, το περιεχόμενο θα πρέπει να εμφανίζεται στην οθόνη γρήγορα, ωστόσο, δεν είναι αρκετό για τους παρόχους να βελτιωθεί απλώς η επίδοση του δικτύων με την ελπίδα ότι αυτό θα παρατηρηθεί από τους πελάτες.
Η επικοινωνία της σταθερής απόδοσης των δικτύων είναι απαραίτητη για να αλλάξει η αντίληψη των πελατών. Τέλος, η έκθεση αναφέρει ότι ένας ικανοποιημένος χρήστης είναι γενικά λιγότερο πιθανό να αλλάξει πάροχο, το οποίο οδηγεί μακροπρόθεσμα σε αύξηση των εσόδων του παρόχου. Η έρευνα διενεργήθηκε ανάμεσα σε 1.000 ιδιοκτήτες smartphone από 18 έως 64 ετών, σε κάθε μία από τις ακόλουθες 12 αγορές: Βραζιλία, Χιλή, Κίνα, Ινδονησία, Ιαπωνία, Μεξικό, Ρωσία, Νότια Κορέα, Σουηδία, Τουρκία, Ηνωμένο Βασίλειο και στις ΗΠΑ.