Στο πλαίσιο του ερευνητικού έργου AB ShopMate, το τμήμα Business Intelligence & Strategy της ΑΒ Βασιλόπουλος και η ερευνητική ομάδα SCORE του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου και Επιχειρείν ELTRUN (ΟΠΑ), προχώρησαν στη δημιουργία ενός πιλοτικού καταστήματος, στο οποίο ενσωματώθηκαν καινοτόμες εφαρμογές shopper marketing, βασισμένες στην ανάλυση αγοραστικών δεδομένων καταναλωτών, τη χρήση αισθητήρων εγγύτητας (beacons Bluetooth Low Energy Technology) και σε μια εφαρμογή για έξυπνα κινητά τηλέφωνα.

Το έργο υλοποιήθηκε σε 3 φάσεις, στο διάστημα Ιανουάριος 2016 – Μάρτιος 2017, σε κατάστημα της ΑΒ Βασιλόπουλος στο Περιστέρι. Η επιτυχής ολοκλήρωση του έργου έθεσε τα θεμέλια για την επέκταση της χρήσης νέων τεχνολογιών για την υποστήριξη in-store promotions και σε επιπλέον καταστήματα. Το έργο, που βραβεύθηκε πρόσφατα στα «σελφ σέρβις Excellence Awards 2017», θα παρουσιαστεί στο 6ο Συνέδριο του ΙΕΛΚΑ (Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών), που διοργανώνεται στις 3 Οκτωβρίου, με τίτλο «Business & Web Analytics στο Σύγχρονο Λιανεμπόριο FMCG» (www.ielkaconference.gr). Η παρουσίαση του project θα γίνει από τους υποψήφιους διδάκτορες στο εργαστήριο ELTRUN του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Λέοντα Γαβαλά και Βασίλη Σταύρου. Στην ομιλία τους θα αναδείξουν πώς στο πλαίσιο του έργου AB ShopMate η επιχείρηση κατάφερε, μεταξύ άλλων, να μετρήσει κρίσιμους δείκτες και να αναπτύξει στοχευμένες προωθητικές ενέργειες.