Οι εταιρείες SAS, Adobe και Google κατέλαβαν τη θέση των Leaders, στο νέο “Magic Quadrant for Digital Marketing Analytics” της Gartner.

Η δημιουργία νέου Magic Quadrant στο πεδίο των Digital Marketing Analytics είναι απόρροια της αυξανόμενης σημασίας τους στις σύγχρονες ενέργειες marketing. Η συνεχής επένδυση της Adobe στην ανάπτυξη εργαλείων marketing analytics, με την προσθήκη video και mobile δυνατοτήτων αξιολογήθηκαν θετικά από τη Gartner. Το δυνατό brand name της SAS στον χώρο των analytics, οι εξελιγμένες πλην εύχρηστες και ευέλικτες λύσεις της και το εύρος των εργαλείων που διαθέτει στα marketing analytics ήταν τα κύρια στοιχεία που αναγόρευσαν τη SAS σε Leader.Η υπεροχή της Google σε ότι αφορά την ευκολία χρήσης των εργαλείων, την ευελιξία και την επεκτασιμότητα αυτών αλλά και η πληθώρα δεδομένων χρηστών που η εταιρεία διαθέτει, από πληθώρα καναλιών και συσκευών, της εξασφάλισαν μια θέση στο τεταρτημόριο των Leaders.