Nέες ψηφιακές υπηρεσίες φέρνει στο προσκήνιο η Alpha Bank, όπως χαρακτηριστικά ανέφερε από το βήμα του 3ου Athens Investment Forum, ο διευθύνων σύμβουλος της Τράπεζας, Βασίλης Ψάλτης. Πρόκειται για το Digital Business Onboarding, που επιτρέπει σε επιχειρήσεις να ξεκινήσουν εξ αποστάσεως τη συνεργασία τους με την Τράπεζα, τα ψηφιακά πορτοφόλια για ιδιώτες πελάτες – myAlpha Wallet, Apple Pay και Garmin Pay -, καθώς και την νεοσυσταθείσα υπηρεσία myAlpha Ραντεβού, μέσω τις οποίας οι πελάτες μπορούν να εξυπηρετηθούν μέσω βιντεοκλήσης ή να προγραμματίσουν online ραντεβού ενημέρωσης στα καταστήματα.

Το στοίχημα της omnichannel εμπειρίας για τους πελάτες

Αναφορικά με το τραπεζικό σύστημα ο κύριος Ψάλτης επισήμανε ότι «η προσοχή μας εστιάζεται αφενός στη σημαντική βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη και αφετέρου στο μετασχηματισμό των εσωτερικών διαδικασιών μας». Ταυτόχρονα έκανε λόγο για τον ψηφιακό μετασχηματισμό που βρίσκεται στο επίκεντρο της στρατηγικής της Alpha Bank. Ο επικεφαλής της Alpha Bank επισήμανε ότι στο επίκεντρο βρίσκεται η παραχώρηση της δυνατότητα στους πελάτες να την προσεγγίζουν με όλους τους δυνατούς τρόπους, χωρίς να απαιτείται να επισκεφτούν το δικτυό της. Επίσης ανέφερε ότι κατά το πρώτο εξάμηνο του 2020, το 91% των εγχρήματων συναλλαγών των πελατών της Τράπεζας πραγματοποιήθηκε μέσω των ψηφιακών της δικτύων (e-banking, ATM, ΚΑΣ), ενώ η χρήση του mobile banking της Τράπεζας κατέγραψε αύξηση 70%, εξυπηρετώντας περισσότερες από 65 εκατομμύρια συνδέσεις.

Το «καρέ» αισιοδοξίας για το ψηφιακό μέλλον στην Ελλάδα

Επιπλέον, ο Βασίλης Ψάλτης αναφέρθηκε σε τέσσερις λόγους αισιοδοξίας για το ψηφιακό μέλλον Ελλάδας και συγκεκριμένα: στα προγράμματα του Ταμείου Ανάκαμψης της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, στο δυναμικό οικοσύστημα νεοφυών επιχειρήσεων που διαθέτουν κατά τον ίδιο την ψηφιακή τεχνολογία στο DNA τους, στην είσοδο του ελληνικού Δημοσίου στον ψηφιακό κόσμο και στις σύγχρονες ψηφιακές δεξιότητες του ανθρώπινου δυναμικού, με ένα πιθανό brain gain που τόσο έχει ανάγκη η ελληνική οικονομία.

ΓΙΩΡΓΟΣ ΛΑΜΠΙΡΗΣ