Η Amadeus έχει προσδιορίσει, μέσα από έρευνα, τον Ερασιτέχνη-Πεπειραμένο Ταξιδιώτη, τύπο ταξιδιώτη με μεγαλύτερη γνώση, ο οποίος είναι περισσότερο περιπετειώδης και προσαρμόσιμος σε συνθήκες αναδυόμενων οικονομιών, του οποίου η ανάδειξη συμπίπτει με την αύξηση της εφαρμογής καινοτομιών στην ταξιδιωτική εμπειρία και την ανάπτυξη εξειδικευμένων ταξιδιωτικών υπηρεσιών κατάλληλων για το ταξιδιωτικό περιβάλλον μετά την ύφεση.

Μετά από συνεντεύξεις σε 2.719 επαγγελματίες του ταξιδιωτικού κλάδου και 30 καθοδηγητές γνώμης και ανώτατα στελέχη εταιρειών όπως Kayak, Forrester και Qatar Airways, η έρευνα καταδεικνύει τρία σημαντικά ευρήματα: α) η χρήση του Διαδικτύου έχει ενδυναμώσει τον μέσο ταξιδιώτη και η δυναμική της σχέσης μεταξύ των εταιρειών ταξιδιών και του πελάτη εξελίσσεται πλέον συνεχώς, β) Το 62% όσων ερωτήθηκαν πιστεύουν ότι η ταξιδιωτική εμπειρία είναι έτοιμη να δεχτεί την τεχνολογική καινοτομία. Η ωρίμανση του mobile internet θα δώσει την απαραίτητη ώθηση για την εισαγωγή της καινοτομίας σε όλο το ταξίδι και γ) τα έσοδα των εταιρειών παροχής ταξιδιωτικού περιεχομένου προέρχονται ολοένα και περισσότερο από μια πιο διευρυμένη σειρά προϊόντων και υπηρεσιών.