Περισσότερες από 2.000 επιχειρήσεις και στελέχη Πληροφορικής, analytics experts και industry thought leaders από ολόκληρο τον κόσμο συμμετέχουν στο 11ο SAS Forum Milan που πραγματοποιείται σήμερα στο Μιλάνο.

Οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να ανακαλύψουν νέους τρόπους και να μοιραστούν τις γνώσεις τους για το πώς οι οργανισμοί μπορούν να γίνουν πιο ανταγωνιστικοί μέσω της χρήσης των advanced analytics. «Analytics everywhere, analytics for everyone». Με αλλα λόγια, ο εκδημοκρατισμός των data είναι απαραίτητος στην εποχή της «4ης βιομηχανικής επανάστασης», όπως αναφέρει ο Vice President Central East Europe της SAS στην εναρκτήρια ομιλία του με τίτλο “Smart Mind for Smart Analytics”. Ο Marco Icardi παρουσίασε το πώς τα analytics οδηγούν στο επόμενο κύμα της καινοτομίας και πώς αυτό αλλάζει τις επιχειρήσεις και την κοινωνία, καθώς μόνο μέσω της σωστής στρατηγικής και των λύσεων analytics μπορούν οι επιχειρήσεις να χρησιμοποιήσουν τα δεδομένα ως το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα που θα οδηγήσει σε αύξηση των  εσόδων και μείωση των δαπανών.

«Η τεχνολογία προχωρά πιο γρήγορα από τη νομοθεσία και τις πολιτισμικές μας αντιλήψεις περί ιδιωτικότητας. Για τον λόγο αυτό όλοι, πολίτες, καταναλωτές, κράτος και ιδιωτικός τομέας πρέπει να προσέξουμε πολύ το data privacy», δήλωσε η Tamara Dull, Director of Emerging Technologies SAS Best Practices, ανοίγοντας τον διάλογο για το επόμενο «καυτό» θέμα του IT. Για να επιτύχουν στη εποχή του digital transformation, οι οργανισμοί πρέπει να ανακαλύψουν νέους τρόπους να «ενεργοποιήσουν» τα analytics και να «εκμαιεύσουν» περισσότερη αξία από τα δεδομένα.

Στο πλαίσιο της ομιλίας του, ο Icardi ανακοίνωσε το λανσάρισμα του SAS Viya, την επόμενης γενιάς visualization αρχιτεκτονική υψηλής απόδοσης. «Το SAS Viya είναι ένα ενοποιημένο περιβάλλον που αγκαλιάζει τα ανοικτά πρότυπα για την ανάπτυξη πλατφορμών, έλεγχο, χρήση και ενσωμάτωση. Απευθύνεται σε μία ευρεία γκάμα στελεχών, από data scientists μέχρι business analysts και από application developers μέχρι ανώτερα στελέχη», όπως δήλωσε ο ίδιος. Η εκδήλωση της SAS καλύπτει μία ευρεία γκάμα ζητημάτων που αφορούν τα δεδομένα και σχετίζονται με τα “smart mind” και “smart analytics”, όπως τα Big Data, το Internet of Things, το cloud και το customer experience.

Μεταξύ άλλων, παρουσιάστηκε το SAS Customer Intelligence 360 που λειτουργεί ως ένα νέο digital marketing hub που ενώνει τα δεδομένα από όλα τα κανάλια ώστε να βοηθήσει τους χρήστες να λάβουν «εξυπνότερες» αποφάσεις και να βελτιώσουν την εμπειρία των πελατών τους, καθώς και το SAS Analytics for IoT, ένα νέο πακέτο δοκιμασμένων προϊόντων λογισμικού που εφαρμόζει την τεχνογνωσία της SAS στην ανάλυση τεράστιων όγκων δεδομένων στις IoT συνδεδεμένες συσκευές και αισθητήρες, βοηθώντας τους οργανισμούς να «μεταφράσουν» τα δεδομένα και να λάβουν αποφάσεις βασιζόμενοι σε αυτά.