Μετά από έρευνα της εταιρείας Interbrand, η Apple αναδείχθηκε ως η σημαντικότερη φίρμα παγκοσμίως, αφήνοντας πίσω την Coca-Cola, η οποία βρισκόταν στην πρώτη θέση εδώ και 13 χρόνια.
Η αξία της Apple, που πέρυσι κατείχε τη δεύτερη θέση, αυξήθηκε φέτος κατά 28% στα 98,3 δις. δολ., ενώ άλλες εταιρείες τεχνολογίας που βρέθηκαν στην πρώτη πεντάδα ήταν οι Google, IBM και Microsoft. Σύμφωνα με την Interbrand, «λίγες εταιρείες έχουν δώσει τη δυνατότητα σε τόσους πολλούς ανθρώπους να κάνουν τόσα πολλά και τόσο εύκολα και αυτός είναι ο λόγος που οι καταναλωτές της στηρίζουν. Η Apple, αναφέρει η ανακοίνωση, έχει θέσει πολύ υψηλά τα στάνταρ αισθητικής, απλότητας και ευκολίας χρήσης, τα οποία οι υπόλοιπες εταιρείες προσπαθούν να φτάσουν.
Η Samsung, βρέθηκε στην όγδοη θέση, με την αξία της αυξημένη κατά 20% στα 39,6 δις. δολ, καθώς η εταιρεία συνεχίζει να ενισχύει τη θέση της παγκοσμίως, δαπανώντας περισσότερα από 4 δις. στο μάρκετινγκ και λανσάροντας καινοτόμα προϊόντα. Η πρόκληση από εδώ και πέρα για την Apple είναι να επιβραδύνει την πορεία της Samsung και να καταφέρει να κατακτήσει την κινεζική αγορά, ωστόσο αξίζει να σημειωθεί ότι, πρόσφατα, η φήμη της επλήγη μετά τις αποκαλύψεις ότι «συνωμότησε» με εκδοτικούς οίκους για τη διατήρηση σε υψηλά επίπεδα των τιμών των ηλεκτρονικών βιβλίων, ενώ αντιμετωπίζει και ισχυρισμούς για κακές συνθήκες εργασίας εντός του προμηθευτή της Foxconn, στην Κίνα.