H Astrolabs, το διεθνώς αναγνωρισμένο digital agency με έδρα τη Θεσσαλονίκη ήταν η μοναδική ελληνική εταιρεία, με έδρα στη χώρα μας, από το χώρο των ψηφιακών υπηρεσιών, που παρευρέθηκε, κατόπιν πρόσκλησης, στο μεγαλύτερο event που διοργανώνει το Facebook για developers και digital marketers κάθε χρόνο στο Σαν Χοσέ της Καλιφόρνια.
Στο Facebook F8 2019, η Έφη Χατζηγιαννοπούλου, Digital Managing Director της Astrolabs, είχε την ευκαιρία και τη μοναδική εμπειρία να παρακολουθήσει από κοντά τον Zuckerberg να ανακοινώνει ότι νεότερο ετοιμάζει το Facebook. Η ίδια σημείωσε, μεταξύ άλλων: «Aναμένουμε να δούμε πολλά και ενδιαφέροντα από Facebook, Instagram και Whatsup.
To Facebook γυρνάει πίσω στην ουσία της χρήσης του, που είναι η επικοινωνία… Εξελίσσει το messenger και το κάνει ταχύτερο και με νέες δυνατότητες όπως η επιλογή μετάφρασης των μηνυμάτων… Ενδυναμώνει τα facebook groups, δίνει βαρύτητα στα communities και στο πως θα μπορούν να οργανώνονται δράσεις μέσω Facebook, αλλά και στο dating μέσω του Facebook dating. Εισάγει το Instagram video chat και εξελίσσει τα Ιnstagram stories.
Bαρύτητα δίνει και σε νέες δυνατότητες για την προώθηση των πωλήσεων των eshops, όπως πχ με το νέο product catalogue feature για το WhatsApp’s Business app. Στο δημιουργικό κομμάτι τα πράγματα γίνονται συναρπαστικά με τα AR effects και τις ευφάνταστες χρήσεις του VR. Aνυπομονώ να θέσουμε σε χρήση όλες τις νέες δυνατότητες που ανακοινώθηκαν και που θα αρχίσουν να γίνονται σιγά-σιγά διαθέσιμες».