Με τη βοήθεια της Τεχνητής Νοημοσύνης η ΑΒ Βασιλόπουλος παρακολουθεί και ελέγχει  την επάρκεια των αποθεμάτων έτσι ώστε να γνωρίζει ανά πάσα ώρα και στιγμή τις ακριβείς ανάγκες που έχει κάθε κατάστημα της αλυσίδας σε εμπορεύματα. «Σκοπός της τεχνολογίας δεν είναι μόνο να χρησιμοποιείται για εναλλακτικά κανάλια είτε αγορών είτε επικοινωνίας με τους πελάτες αλλά ουσιαστικά έχει βοηθήσει τα σούπερ μάρκετ στο να διαχειριστούν τα ζητήματα που προκύπτουν  «πίσω από τις κουρτίνες», όπως ανέφερε χαρακτηριστικά ο διευθύνων σύμβουλος της ΑΒ Βασιλόπουλος, Βασίλης Σταύρου στο πλαίσιο του 32ου Greek Economic Summit που διοργάνωσε το Ελληνοαμερικανικό Εμπορικό Επιμελητήριο.

Ένας τέτοιος τομέας, όπου η τεχνολογία πρόσφερε χείρα βοηθείας είναι η διαχείριση των αποθεμάτων. «Αυτή την στιγμή σχεδόν σε όλο το δίκτυο των καταστημάτων μας εφαρμόζεται το σύστημα FnR-Forecasting and Replacement», σημείωσε ο κ. Σταύρου και πρόσθεσε: «Πρόκειται ουσιαστικά για ένα αυτοματοποιημένο σύστημα παραγγελιοδοσίας, υπάρχει ένας αλγόριθμος ο οποίος υπολογίζει σε καθημερινή βάση ποιες είναι οι ανάγκες σε αποθέματα για κάθε κατάστημα της ΑΒ, έτσι ώστε η παραγγελία, η οποία θα φύγει και θα μεταφερθεί στο κεντρικό μας δίκτυο να είναι αυτή που χρειάζεται για να ικανοποιηθούν οι ανάγκες του συγκεκριμένου σημείου».

Μέσα από αυτό το σύστημα η αλυσίδα επιδιώκει την επίτευξη μιας σωστότερης διαχείρισης των αποθεμάτων της ενώ ταυτόχρονα γνωρίζει την εικόνα των ραφιών, κάτι που της επιτρέπει να αισθάνεται ασφαλής ότι μπορεί να ανταποκριθεί σε οποιαδήποτε ανάγκη και σε οποιαδήποτε έκτακτη συνθήκη προκύψει στο μέλλον.